12/21/2011

I love my life today, but I love you so much more

Miksu♥


näistäki kuvista aikaa tasan vuos! voi niitä aikoja ku olin blondi... :D
Jaakko♥

Voi härreguud sanon minä... Mikäs siin, aiva perus joulujuhla, näytelmät oli hauskat ja musiikkiesityksetki onnistu mun mielestä kaikilta hyvin :) Todistuksesta en nyt sitte enää ookkaa niin ylpee. Matikka laski 10 -> 9, mutta enkku nous 6 -> 8, ja siit oon vitun ylpee! Siinä oliki tämän päivän hyvät asiat, mut on niit huonojaki.


Rupee pikkuhiljaa vituttamaan tän mun yhden ystävän käytös mua kohtaan, se suuttui mulle sellasest ku heitin läppää... Ja en tiedä mikä, mutta se sit vissiin oikeutti sen myös nauramaan mulle ja mun ongelmille, tiedä enää mitä siitäki pitäis ajatella. Mutta en nyt lannista itteeni sillä! Koska: JOULULOMA ALKOI!♥


Tätä on odotettu viimeset 351 päivää! Pääsee Leville rakkaiden ihmisten kans. Ja siel on onneks pakkastaki niin saan käyttää koko joulun mun uusia Hi-Pot-kenkiä, ku täälä vaa tällane loskapaskakeli et ei viittis pilata niit heti :( Mut on joulus paljo muutaki, ja talves yleensäkki. Saa lautailla, ajella moottorikelkalla, hoitaa poroja meidän mökin lähesellä porotilalla, laskee pulkalla täysiä (puuhun), syödä jouluruokia, avata lahjoja, istua illat kodassa parhaan ystävän kans... On tää elämä vaan joskus aika ihanaaki :) Vaikka onki kaikenlaisia vaikeuksia ja huonoja päiviä, niin on täs vaa paljo hyviäki puolia, joskus niitäkää ei vaa osaa arvostaa tarpeeks.


Ja asiasta kukkaruukkuun, en ymmärrä miks joululoma pitää ilmottaa fb:s? Jokaselta tulee tilapäivitys "loma alkoi!" sit ne jotka yrittää olla vähä coolimpia ku noi, niin laittaa "jos kukaa ei viel tienny, nii loma alko!" kyllä kaikki sen varmasti tietää... idiootit. Joo, en dissaa enempää, menee vaan yksinkertasesti hermo noihin lässylläälomatilapäivityksiin.


Mutta nyt, lisää lahjapaketteja... Eilen kyl vannotin etten enää MILLOINKAAN koskisi lahjapaketteihin ja varsinkaan paketois niitä , mut pakko kai se on noi loputki viel paketoida - valitettavasti :D

Ei kommentteja: