1/31/2012

Anywhere you are, I'm near. Anywhere you go, I'll be there




 Noista koostui mun eilinen aahniinihana-vitutuspäivä :) Frendejä 7 jaksoa, enkelisuklaata, tobleronea ja fazerinsinistä, mikäs sen ihanampaa. Mut eikös sitä aina sanota että suklaa auttaa sydänsuruihin? Kyllä se ainaki vähä mieltä kohotti (: Tää päivä, tai no loppu ilta taitaaki sitte koostua englannin kirjasta, jos vaan jaksais kaivaa sen tuolt laukusta. Mikään ei voita sitä tunnetta, kun otat englannin kirjan käteen, avaat sen ja ainoo mitä näet on "blaablaa blabalablaa blablablablaa", mutta näillä mennään!

Kävin tänää pitkästä aikaa opolla juttelees noist jatko-opinnoista, ku oon nyt ammatillisista siirtyny lukion kannalle. Opoki meinas tippua tuolilta ku ilmotin haluavani lukioon :D Vissii vihjaili etten pärjäis? Se sit tulosti mulle Seinäjoen lukion sellasen hakuoppaan, jossa on kaikkia aineita mitä voi valita jne. Ja tästä Kyrönmaan lukion puolelta oon pikkuhiljaa siirtymäs Seinäjoen lukion kannalle :) Se vaa et sinne pitää olla aika hyvä keskiarvo, eikä tällä 7.4 keskiarvolla oo toivoakaan... Ja sit tietysti jos menisin lukioon, niin lähtisin toisena vuonna vaihtoon amerikkaan, että ei muutaku rahaa keräämään! :D





joo, ton kuvan laatu on mikä on, mutta oon aivan rakastunu noihin poskiläväreihin... ja oon nyt aatellu äiteen suostutella niihin.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jää ihmees Kyrööhi lukioon :D Kuvittele ny ne matkakki sjoelle, josset ny muuttaasi muttei sekää kannata. Ps. Jos ei Kyröö nii sitte Vaasa!

suvi kirjoitti...

muuttaisin isäni kans seinäjoelle (: ja onhan mulla muutenki tästä tonne kouluun noin 9 kilometriä :s

Emmu kirjoitti...

ÄLÄ tee samaa virhettä ku minä ja ota poskikorua! Sä vielä sit jonain päivänä OIKEESTI kadut sitä ja sitten on ikuinen jälki poskessa :s

suvi kirjoitti...

niin nojoo, se on kyllä. mutta pienestä asti oon noi halunnu, nii enköhä mä ne viel jonai päivänä ota. ompahan ainaki sit arvet poskis muistuttamas holtittomasta nuoruudesta :D