1/09/2012

Mama please don't cry, I will be alright All reason aside, I just can't deny, love that guy




Laivamatkasta selvitty kunnialla ja aivan hyvä reissu oli! Lukuunottamatta tätä yhtä ei-niin-ihanaa ihmistä, joka päätti kunnolla repästä ja kirjautua mun faceen ja mennä lukemaan mun ja kaverin keskusteluja.. Mutta omapa oli mokansa.


Koko tämän 15 vuoden pituisen elämäni aikana ei oo ennen ollu laivalla noin paljo väkeä! Mutta hyvähän se vaan on, löytyi ainaki paljo silmänruokaa ;) Käytiinhän me siinä Millan kans vähä tanssahtelemassa hitaita.. Ja tietysti se olin minä jota tuli hakemaan sellanen mua 20cm lyhyempi, niin kännissä et jouduin pitää sitä pystyssä ja kehtas vielä ehdottaa pusua tanssin päätteeksi, mutta päätin kieltäytyä tämän viinan ja tupakan hajuisen hengityksen vuoksi, että terve. Ja erehdyttiin myös laulamaan karaokea :s mutta saatiimpa siitäki kehuja :) Ja kiitos tämän ihanan kännikalatanssiparini ansiosta, saatiin ilmanen siideriki! :D


Yöllä käytiin kattoos jotai Tamperelaista paikallisbändiä ja se oli kyl aika hyvä! Meinas vaan aamulla vähä tihkaasta ku ois pitäny herätä jo puol 8 aamupalalle, mut laiskottelin ja heräsin puol 9 :) Aamupalan jälkee käytiin Tallinnas ostoksilla ja sit alkoki jo kotimatka, joka sujui aiva hyvin. 


Ja luojalle kiitos omistan aivan ihanan äidin, jonka ansiosta mun ei tarvinnu mennä tänään kouluun! Oli aivan ihana nukkua 12 asti, ja tultuani keittiöön huomasin että mun pidennykset oli tullu!! Pakko kyl myöntää et aiva kivat nää on ;)

+ kävin elämäni ensimmäistä kertaa jumbossa!


valmis lähtemään ihmisten ilmoille !
pala taivasta♥


farkut Zara:sta 25,99e
kengät Mekasta about 35e
pidennykset♥

4 kommenttia:

Vanessa kirjoitti...

Oot tosi kaunis, mutta sun postaukset on ehkä hieman sekavan näkösiä :) En haluu pahottaa sun mieltä tai mitään, aattelin vaan antaa rakentavaa palautetta. (: Muuten kyllä ihanan paljon tekstiä ja jäämpä lukemaan useimpiaki sun postauksia, koska sun kirjotustapa iskee muhun! :)

suvi kirjoitti...

Kiitos tosi paljo:) Etkä sä mun mieltä mitenkään pahota (:

Laura kirjoitti...

Sun blogissa on jotain mikä iskee muhun. Sait just uuden lukijan! (:

suvi kirjoitti...

kiva kuulla =)