2/23/2012

I won't be afraid from the tears I cry, I'll not run, I'll not hide this is how I feel inside

Oon aivan rakastunu tähän biisiin ! Noi sanat ja laulaja, nam ♥ Voisin vannoa että toi biisi soi koko junamatkan lauantaina ku meen Leville :) Tosiaan huomennahan mun oli tarkotus sinne lähteä Millan ja sen vanhempien kans, muttaku tuli pieniä muunnoksia ku Eeva ja Tiia tupsahti tänne :) Joten tilasin tos päivällä junalipun Seinäjoelta Rovaniemelle - saa nähdä mitä siitäki tulee. Jotenki musta tuntuu että ku Oulus pitää vaihtaa junaa, että meen väärään junaan ja löydän itteni jostain ihan muualta ku Rovaniemeltä :s

tollasen rusettinutturan sit itelleni väsäsin :)
Nii tosiaan olin tänään sielä Sjoella tutustumas, ja täytyy myöntää et oli kyl kiva päivä :) Siin opeteltii tekemään rusettinutturoita, ranskanlettiä ja sit lopuks otettii pari ja pestiin ja laitettiin sen hiukset. Tosin mitään uutta en oikeestaan oppinu ku toi sisko noita parturin töitä on mullaki teettäny täs viimeset 3 vuotta :D



Sori ku ei oo ite ottamia kuvia, muttaku noi tekstit nois kuvis kuvaa niin tätä mun "hassuaoloa" :) 

Olit jollekkin ensimmäinen. Mulle oot - se viimeinen.

Ja kiitos Samuli Edelmann ja hänen ihana biisinsä, oon tällekki päivälle saanut kyyneleet silmiin.




Ei kommentteja: