2/05/2012

Sun pikkurilliäs en vie, vaan mun mielessä salaa. Mä toivon et sä muutut kiltimmäks ja ehkä vielä mä palaan.

En oo näköjään taas kolmeen päivään kirjottanu... Ups. Oon vissiin ollu aivan liian kiireinen. Se on kyl aivan totta... Keskiviikkona olin keskustas ja luin kemiaa, torstaina luin bilsaa, perjantaina olin taas keskustas, ja tänään: huhhuh mikä päivä... 
Aamu alkoi sillä et heräsin vapaaehtoisesti puol 9, vaikka oisin voinu nukkua kui pitkään vaa, mut eeei. Lähin sit with Reetta liikuntahallille kattomaan Puulaakiturnausta. Täytyy kyl myöntää et välillä olin aiva itku silmäs sielä ku joku ei voittanukkaa ja välillä oisin voinu hyppiä kuuhun! :D Mutta pakko mainita että yhdellä joukkueella oli pirun asialliset pelipaidat! Hello Kityn kuvalla varustetut t-paidat, ja nyt herää kysymys; miksei mulla oo hello kitty paitaa? :(

forever alone

Huomenna pitäis lukea yhteiskuntaoppia, koska päätin torstaina et vedän siit kympin tai vähintään kiitettävän ! Paskin päätös koko elämäni aikana... :D Onhan se hyvä jo täs vaihees noita numeroita ruveta nostamaan ku täs kuus ruvetaan suorittamaan yhteishakuja :s Ei taida meikän keskiarvolla paljo soitella Seinäjoen lukiot. 
Mutta taidan tästä ny mennä nukkumaan ku on noi yöunet jääny viimesen viikon aikana joka yö johonki 6 tuntiin. + Paras asia tältä viikolta oli se ku sain kaverini kans välit selvitettyä. Onnellisuus huipussaan jälleen! :)

Ei kommentteja: