3/04/2012

I probably shouldn't say this but at times I get so scared, when I think about the previous relationship we've shared

Ja pitkästä aikaa taas koneen ääres ! Niin vaan meni hiihtolomaki, joka ois mun mielestä voinu kestää vielä toisenki viikon. Aika perus hiihtoloma Levillä Millan kans.. Siinä käytii vaan kahtena päivänä laskettelemas ku oli niin kovia tuulia ettei sit ollu kaikki hissit auki muina päivinä, moottorikelkkailemas käytiinki sit pikkusen enemmän ja keilaamaski kerran :) Tiistaina oltiin missä ihmelie nuorisodiscos, jossa oli kyllä aivan hyvää silmänruokaaki ;) 
Hiihtoloman kohokohta oli kyllä tiistai aamu! Äidiltä oli yöllä tullu viesti että musta on tullu 51 senttisen, 3620 grammasen terveen pikkupojan täti ! Kyllä olin yhtä hymyä koko tiistai päivän, eikä mikään olis mun fiilistä voinu pilata :) Tiistaista asti sit oon odotellu tätä päivää et pääsis kotia ja näkis tän pikkumiehen, ja täytyy kyllä myöntää että niin pieni se vaan oli. Ennemmin oo pitäny vauvaa sylis, niin aika oudolta se tuntui :D 
tädin pikkunen ♥ sori kännykkälaatu.. :D




I wanna be with the one for you,
the 7th thing I hate the most that you do;
you make me love you

4 kommenttia:

ssonjau kirjoitti...

ähää mäki olin Levillä :o ! :)

suvi kirjoitti...

voi olla et oon nähny sut ku näytät nii tutulta! :)

ssonjau kirjoitti...

Mäki rupesin vähä miettimään sitä et taisin ehkä nähä sut :D

suvi kirjoitti...

aika hyvä sattuma kyllä :D !