3/24/2012

Listen please - let me hold your hand once again


Näin huonosti nukutun kouluviikon jälkeen on enemmän ku ihanaa vallata koko oma sänky ja nukkua 12 tunnin yöunet ♥ Mitä ny heräsin kahdesti painajaisiin... 
Matikan koe josta luulin etten pääsisi edes läpi, niin sainkin 9+, ja tietysti se oli taas 3 vaivaisesta pisteestä kiinni ettei se ollu kymppi, ja neki pisteet meni lähinnä huolimattomuus virheestä :( Ruotsin koe meni luultavasti kans aiva hyvin, et jos vaikka siitä pääsisin sitte edes läpi. Hope so. 
Eilen kävin metsästämäs Seinäjoella Intersportista, supersportista ja clikistä itelleni converseja, mutta ainoa kauppa jossa oli vaaleenpunasia oli clik, ja ne maksoi 75e... Sielä ei vissiin oo koskaan alennusmyyntejä, perhana. Jonain kauniina päivänä ku omistan rahaa niin meen heti ostaan ne :P 
Epätoivosen metsästyksen jälkeen sain onneks seuraa Millasta ja Oosasta, jota en ollu nähny moneen kuukauteen. Käytiin piikis syömäs ja mentiin kattoon Nälkäpeli, suosittelen kyl kaikille! Ehkä paras leffa jota oon koskaan nähny, ja jatko-osia odotelles ;)





äitee oli tollasen laukun mulle Leviltä ostanu, ja voin kertoa et se oli rakkautta ensisilmäyksellä ku se näytti ton mulle! topin ostin eilen kans h&m:ltä 4,95€
pakkohan mun oli tollaset sukat ostaa kun ne kirjaimellisesti tippui mun nenäni eteen!

 Tää viikonloppu pistäiski pyhittää tolle äikän päättötyölle iha tosissaa. En oo lukenu tota mun kirjaakaan vielä loppuun, kansiosta en oo alottanu vielä edes kantta.. Ja maanantaina se pitäis palauttaa opettajalle. Vois lähtee skopolla käymään kaupas ostamas jäätelöä ja istua koko loppupäivän koneen ääres kirjottaen sitä kansiota. Tai sitte otan vaihtoehto B:n ja lähden skopolla veljen työ kattomaan pikkusta (: Toi B kuulostaa kyllä huomattavasti kivemmalta... Ehkä siis valitsen sen. 
Meikä lähtee siis katsomaan körmistä ♥

on se oosaki sielä... :( rakkaat ♥
 I'm sorry for the words I didn't say
but what I still do
I'm still loving you

Ei kommentteja: