4/03/2012

Pelastusliivejä ei oo mukana, kun on kohteena rakkauden satama







Yli 38 asteen kuume, kurkun itsemurha, miehen ääni, päänsisäiset dynamiitit, 13 tunnin yöunet, missatut kokeet, kuvaileminen, minuutin välein aivastelu, maailman ihanin auringon paiste. 
Sain vihdoin sen kameran laturinki ja oli ihan pakko ottaa heti kuvamateriaalia mun uudesta ihanasta laukusta, jonka löysin viime viikolla laukkukutsuilta, johon mua ei ois saanu todellakaan viedä.. Mulla oli 5 laukkua kädes ja oisin halunnu kaikki, mutta yhteen jouduin tyytyä. Säälittävää. 
Tosta maailman ihanimmasta auringonpaisteesta sen verran, että vituttaa aivan suunnattomasti.. Joudun kykkiä kotona neljän seinän sisällä, ku pihalla ois täydellinen ilma ja voisin lähteä lenkille mutta ei. Siinä vaihees mun kurkku sanois kyl hyvästit.

Eilinen päivä meni tv:n ääres kattoes Twilight Uusikuuta, syödes herkullisia lättyjä joita äiti paistoi ihan mua varte ja jutelles Juhanan kans 5 tuntia koneella. Tervehtikää mun tylsää elämää kun en pääse kouluun :D Enkä enää muistanukkaa et toi Uusikuu oli niin hyvä ku mitä se oli ;o Muistin et se oli paska ja tylsä.. Tai sit oon vaan liian kuumeessa että luulin sen olevan hyvä. 
p.s oon rakastunu tähän biisiin aivan mielettömästi ! Ja nyt lähden ottaan lisää buranaa jos vaikka selviäisin hengis, heipsu :)

Ei kommentteja: