4/13/2012

zorro♥ + Asiat eivät koskaan ole niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa.


Yritän nyt lyhyesti ja nopeesti kirjottaa jotain ku pitäis skopoa mennä pesemään ja illaks keskustaan. Mutta niin! Mun uudetn hiukset:3  Ne ei kyllä kirkkaan punaset oo niinku oisin halunnu, koska mulla ei ois enää hiuksia pääs jos tosta mun ruskeesta ois vaalennettu aluks ihan blondi ja sit pistetty se punanen. Mut aattelin tilata cyber shopilta punasen värin, josko toi sit vähä muuttuis kirkkaammaks :)
Yhteiskuntaopin valtakunnalliset oli ja meni, ja oon aika ylpee itestäni. 26,5 pisteellä opettajalta kehut, ei paha. ;) Matikan kokeenki ahkeroin keskiviikkona ja perhana ku kusin sen pahemman kerran ! :D Ei tuu kymppiä ei...
Huomenna oonki ajatellu mennä Jurvaan kattoon Juhanaa (joka piirsi ton alla olevan kuvan mulle anteekspyynnöksi) ja Samulia, jos nyt vaan joku ihanaihminen mut veis sinne :) Sunnuntaina taidanki vaan koomata kotona miettien et miks viikonloput on niin lyhyitä ja tuskaillen tän viimesen jakson kans.. Mutta 35 päivää enää peruskoulua jäljellä! OUJEA. 

Mutta nyt meen pesemään sitä skootteria, josta onnistuin eilen jo paskomaan sähköstartin :o noperhana. Heipsut ja hyvää viikonloppua ! :)

huomatkaa mun kuva tossa piirustuksessa... :) kiva kaveri mulla :(
r.i.p pitkä kynsi :(♥

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

poltaksä :D

suvi kirjoitti...

enhän nyt tokikaan :)