5/02/2012

Rakastaminen merkitsee, että välittää toisen ihmisen tunteista samalla lailla kuin omistaan / kavrut♥

Tässä ois nyt tämä kaveri-postaus joka sai eniten ääniä :) Ja varotan jo etukäteen, että tää ei tuu olemaan mikään kovin lyhyt ja kuvia on paljon! 









Alotan nyt Millasta, jota voin sanoa parhaaksi kaverikseni. Ollaan tunnettu toisemme Millan syntymästä asti (minä kun oon vanhempi, mutta lyhyempi...) ja ollaan oltu siitä asti ku paita ja peppu. En ees muista että oltais ikinä riidelty kunnolla tai muutenkaa oltu minkäänlaises vihanpidos. Meillä on aina aivan super hauskaa, ja ku lyödään Millan fiksu pää ja mun ontto pää yhteen, syntyy maailman hulluimmat päähänpistot. Toivon ettei meidän ystävyyttä tuu mikään ikinä pilaamaan ja että osataan hullutella vielä vähä vanhempinaki - tosin siitä ei oo epäilystäkään... Ja nää ylläolevat kuvatki varmaan kertoo ettei osata olla normaaleja. Aina on pakko vääntää naama norsunvitulle, mutta näin jälkeenpäin näille kuville on kiva nauraa. Milla on ihminen joka kuuntelee mua aina, osaa auttaa, joka voi vaikuttaa sellaselta ihmiseltä ettei haluaisi kenellekkää pahaa (mäki luulin niin vielä vuosi sitte) mutta joskus tulee sellastaki settiä että saa kattoo silmät pyöreinä että onko se unohtanu ottaa punaset pillerinsä. Ja meillä on kaks outoa ominaisuutta; kyyläillään aina kaikkia ja mentiin me mihin tahansa niin aina löytyy joku joka yrittää iskeä... Siinä sitte kohteliaasti yrität kieltäytyä nelikymppiselle miehelle - ei tee edes vaikeeta! :D Mutta lyhyesti, Milla on ihanin♥!

  Tässä sitte tämä kolmikko jonka kans on ollu alamäkiä mut edelleen ollaan kaikki kavereita keskenään :)



Melinaan tutustuin 7 luokalla ku päästiin samalle luokalle :) Katoin jo sillon sen pitkiä ihania hiuksia silmät pyöreinä, käänsin katseeni omiini, ja mietin 'missä mun hiukset...'. Melina on aivan äärettömän kaunis nainen! Ja meillä on varmaan eniten ollu erimielisyyksiä ja onkelmia täs meidän kaveruudes, mutta joka kerta ollaan asiat selvitetty. Melinan kans on ihana viettää aikaa ku se on niin rento ja hassunhauska + se pummii aina tupakkia. Ja mikään ei oo sen söpömpää ku tämä nykyään mustahiuksinen pummi tulee ruoskallansa keskustaan Tantun huppari päällä ja näyttää aivan kananmunalta pv:nsä kyydissä ! :D Raksutan♥




No sitten onkin tämä retuperäinen ystäväni Reetta, johon kans tutustuin 7.luokalla, tosin olin nähny sen pienempänä pari kertaa kuoros ja pidin Reettaa ja Terhiä sillon ilkeinä... ne näytti siltä:( Reetasta kans luulin vielä kasilla että se on sellanen kaikkien kaveri, eikä tekisi pahaa kärpäsellekkää.... Perun luulemukseni. Tämä tyttö on kaikkea muuta! Sen suusta kans tulee joskus sellastaki ragequittia matikan tunnin suorista ja jonku rumista etuhiuksista. Tän ruskeatukkaisen palloperseen kans on kiva ajella skopoilla ku saan mun aprilialla kiitää sen yamahan ohitte ja nauraa räkäisesti. Reetalle on helppo puhua kaikesta, se on luotettava ihminen ja aivan ihanaa seuraa (: Rakastan ♥


Nyt on jokin pahasti vialla... Mulla ei oo musta ja Terhistä yhtäkään kuvaa jossa oltais kahdestaan ! Tyydyn sitten tähän ikivanhaan rumaan jossa Reettaki komeilee :) Terhiin kanssakin tutustuin seiskalla, ja meistä tuli hyviäki ystäviä siinä kasilla. Kerrottiin toisillemme kaikki asiat maan ja taivaan väliltä, puhuttiin mitä kummallisimmista asioista (tamponeista -> hautajaisiin ja kaikki siltä väliltä ft. Reetta), leivottiin epäonnistuneita spinnyjä ja otettiin mitä rumimpia kuvia. Terhi on parasta ryyppyseuraa, paitsi sillon ku se on vihanen... Tämä nykyään blondi tyttönen on luonteeltaan ihanan tempperamenttinen, keksii kummia päähänpistoja ja joka on aina lyömäs mua keltasista autoista. Täydellinen pakkaus !♥




Tässä on sitten kaverini Jaakko - Jaksu, jonka kans tutustuin nelosella ku se muutti tänne tuppukylään Alavudelta :) Meistä ei kyllä mitään kavereita ala-asteella vielä tullu, eikä vielä yläasteen alussakaan, mutta seiskaluokan lopus ruvettiin sitte juttelemaan enemmän ja pyörittiin samois porukois. Jaakon kans seurustelin vähä alle 10 kuukautta, ja ollaanhan me vieläki kavereita, pienistä erimielisyyksitä ja riidoista huolimatta, joita on kyllä ollu aivan riittävästi.. :s Mutta aina ollaan asiat saatu sovittua :) Jaakko on vähä sellanen kaikkien kaveri, tai ainaki se tulee kaikkien kans toimeen ja sit sillon vähä taipumusta olla sellanen kilttipoikaki joskus. Sen kans on ollu kans tapana lyödä viisaat päät yhteen ja keksiä tyhmiäki juttuja.. Ja toi maalausoperaatio mun mielestä kertoo siitä, miten voi tapahtua kun piirustus saatiinkin valmiiksi ja maalia jäi :( Jaksuma on ihminen jota ilman mun olis yksinkertaisesti hirveän vaikea elää, ja joka on mulle tosi tärkee vaikka ollaanki riidelty paljo. Yks asia jota vihaan yli kaiken on se kun se käyttää sanaa 'oki' tai kun se rupee väittelemään mun kans jostain.. Kaks väittelijää väittelee jostain, niin siitä ei hyvää seuraa. Raksustan!♥




Nooh, sitten tämä meidän kaveriporukan NEITI eli Miiiikaeeel :) Tämän neidin oon tuntenu nelosluokalta asti ku vaihdoin koulua. Ja vaikka sillon harmittiki että jouduin koulua vaihtamaan, niin yhtään ei kaduta sillä oon saanu tuntea tämän ihanan ihmisen nyt 6 vuotta ! Miksun kans oon seurustellu muutaman kuukauden seiskalla, ja oon onnellinen että siitäki huolimatta ollaan näin hyviä ystäviä :) Miksu on aina kuunnellu mun kaikkia huolia, auttanu niin monen asian kans etten voi edes tarpeeksi kiittää ja saanu mut ymmärtämään asioita mitä en oo aina ihan nähny. Se on opettanu mulle kuka on Hitler, se ei oo koskaan jättäny yksin ja mistä suurin kunnia, se on pelastanu mun hengen (: Tämä neitipoika on enemmän ku tärkeä mulle, enkä oo kyllä koskaan ajatellu siitä luopua. Ja tämä poika myös väittää ettei hylkätätä ole sana... ON SE. Joskus meinaa mennä hermot sen vaismaa puheisiin, mutta siihenki auttaa se ku näen keltasen auton ja saan lyödä! Ja tietenkin rakastan tätä höpsönhassua poikaa ♥ !


Tässä on kaverini Jyvis, Zorro, Jyvä, Pöpi, Mussu, Juhana :) Rakkaalla lapsella on monta nimeä! Juhanaan tutustuin facebookin kautta (jotain hyötyä siitäki paikasta) ku selasin Miksun kavereita läpi ja katoin et ompas komea poika ja lisäsin kaveriksi :D Näinki tyhmällä tavalla voi löytää ihania ihmisiä. Juhanan kans voi puhua ihan mistä tahansa, ja yleensä juttua riittääki ellei sillä oo joku typeräpäivä menossa niin että se on TYPERÄJUHANA. Tämä poika osaa olla joskus niin pervo ettei mitään rajaa, mutta osaa se myös kuunnella ja auttaakki :) Sen jutuille ei voi olla nauramatta, eikä varsinkaan sen zorronaamareille joita se tekee ja näyttelee mulle webissään... Enkä uskalla nyt pistää siitä kuvaa, koska pelkään että se tappaa mut :D:D Mutta niin, Juhana on inana♥x10


Tästä kuvasta vielä löytyy Tanita ja Eeva :) Tanitaan tutustuin kans nelosluokalla ku vaihdoin koulua, ja ensi meillä oli vähä sukset ristis, mutta yläasteella meistä tuli parempia kavereita :) Se osaa olla ilkee, jos sille päälle sattuu ja sillä on aina armottomat lihotuskuurit menossa ku se on niin laiha ): Mutta Tanita on ihana♥


Ja Eevaan tutustuin Melinan kautta ku Eeva tuli Sipoosta tänne Isoonkyröön viime kesänä, ja huomasin heti että Eevan ja mun aivot menee samalla aaltopituudella = kummatki yhtä viisaita! Eevan jutut on joskus niin tyhmiä että niille on jo pakko nauraa.. Raukka luuli että rahaa voi ostaa. Eevalle voi kans kertoa ihan kaiken, ja voi olla varma ettei se mee eteenpäin, aivan uskomaton nainen ♥!


terveiset vielä melinalle XDDDD


Eikä tänkää tekemiseen menny ku 2 ja puolituntia... että olkaapi hyvä :) Tässä oli minun rakkaani !♥

2 kommenttia:

Eeva kirjoitti...

Aw ihana postaus <3
Ja joo ollaan todellaki samalla aaltopituudella.. Kaikki nauraa jollekki iha älyttömälle vitsille ja me katotaa siin "anteeks voisitteko toistaa" XD

suvi kirjoitti...

sepä! :D:D