5/11/2012

Tiedän, helpompaa olla onneton, koska silloin on vähemmän mitä menettää

Musikaalista selvitty - melkein hengissä... mitä ny vähä viimesis  harjotuksis harjotettiin pesäpalloilua ja toiset pomppi sielä ilman housuja, että näin meillä :) Pieniä mokailuja ny mahtui sinne tänne.. kirosanoja lenteli ku mikit unohtui päälle, mutta eipä voi mitään. Tuntui ihanalta olla päivä miehenä, ja ihan vitutti ku illalla piti laittaa omat vaatteet päälle ja olla taas tyttö :(

feel like man




Nyt oiski sit paluu näihin täyspäiväsiin koulupäiviin joita ei enää oo ku 15! Sit ois peruskoulu ohi, niin ja tietenkin lukio odottaa.... Aevan ihanaa.

Kesätöitä täs vieläki metsästäes, ku kunnalta sitä kirjettä ei oo tullu. Ja tolla yhdellä kesätyöpaikalla saan heittää hyvästit mun ja Millan suunnittelemalle ulkomaanmatkalle 2013 :( Paikatki kyllä alkaa jo pikkuhiljaa täs loppumaan, mutta toivottavasti ny jotain saisin.


"Mä teen parhaani ja enemmänkin, et sä et pety milloinkaan - vannon sen, sä korjasit mut taas.
Vie mut kotiin uudelleen, laita mun pää ja sydän paikoilleen. 
Koske mua niin, etten voi enää unohtaa - kuka on se joka minut omistaa"


Musikaalista tulee kuvia heti ku yks ihana ihminen antaa ne mulle :):) Mutta luulisin että ihan lähipäivinä.


+ armotonta lätkäfiilistelyä... go Immonen!♥

Ei kommentteja: