7/22/2012

Miksi onnee on niin vaikee saada?

miksu timmeis meiningeis ;)




Melina & Puhku ! + minä ja melina syömäs ranskalaisia - vaihteeksi..


Taas muka liian kiireinen viikko kirjottamiselle.. Oon mä paljon hyödyllistäki saanu aikaseks. Lisää tunteja tullu työlistaan, vaatekaappi on taas siisti, siihen se sit jääki :s Tää viikko meni aikalailla kavereille, ku käytiin Melinan ja Tanitan kans soutelemas, Reetan ja Melinan kans picnikillä ja keskustaski on tullu aika paljo oltua. Eilen kävin siskon ja sen poikaystävän kans kauhajoella sambacrossis ja pakko sanoa et aika huikeeta ja jännittävää oli! Illalla sitten kovan tälläytymisen ja 2 tunnin kyydin hankkimisen jälkeen lähdettiin Melinan kans vaihteeksi  Seinäjoelle, jossa tarkotus oli nähdä jurvalaisia kavereita, jotka kuitenki teki oharit - kusipäät. Ei vituttanu ei.. Onneks Samuli pelasti meidät abcltä ! :) Vaikka en illan aikana juonu ku pari alkoholipitoista juomaa, niin yöllä ku oon kotiin päässy niin oon ensimmäisenä kaatunu keittiön lattialle... Koko päivän syömättömyydellä ja vajaiden 5 tunnin yöunilla voi olla jotain osuutta tapahtuneeseen :o 

Tänään sitte heräsin erittäin pirteenä serkun kihlajaisiin. Koko päivä onki sit menny aiva penkin alle, ku kävelen pitkin seiniä ja pihalla sataa vaihteeksi vettä - jumalauta. Tiistaita odotelles, ku pitäis mennä istumaan taas autokoulun penkille ja kuuntelemaan liikennesääntöjä... Torstaina pääsenki sit ekaa kertaa ajamaan! Saa nähä kuinka monta ruumista tulee :) 


ensi se pölläili vaan siskon kans, kunnes se huomas mun puhelimen...
... ja hyi ku kattoi vihasesti / rasmus♥

"Minä melkein näen sen...
Unelman, josta minä unelmoin,
mutta ääni pääni sisällä sanoo,
että en ikinä saavuta sitä.
Jokainen askel jonka otan,
jokainen liike jonka teen,
tuntuu kadotukselta - ilman päämäärää."

2 kommenttia:

milja kirjoitti...

oot ihan älyttömän kaunis :)

http://ootko0nnellinen.blogspot.fi/

suvi kirjoitti...

voi kiitoksia(: