8/08/2012

Elämä on kaunista, jos muistaa hymyillä

Tuli siinä sitte pidettyä pieni taukoki, ja oi että teki hyvää! :) Alan pikkuhiljaa saamaan tätä mun elämää kokoon. Oon saanu päämääriä ja ajatuksetki on vihdoin kasassa. Tätä on odotettu koko viimenen vuosi. Oon löytäny ihmisen, joka on enemmän ku ihana - ei ikinä satuttais mua tahallaan, ja aika sen kans on aivan mieletöntä ♥ Opiskeluihinki oon saanu tolkun. Lukujärjestys on tehty, ryhmä on tiedossa, bussikortti melkein hankittu, netti sivut vuokra-asunnoista tutkittu ja huomenna on koulukirjojen vuoro. Työhakemuksenki sain tänään lähetettyä eteenpäin, toiseen paikkaan pitäis vielä hakemus täytellä. Ja suoraan sanottuna, mua ei vituta ollenkaan toi pimeys, kylmyys ja tuuli tuola ulkona, eikä vituta edes kesäloman päättyminen :)


iso ketsuppikulho > check! 


Rasmus kävi tädillä vähä hoidossa ♥



Ei vituta, mutta ehkä hieman surettaa.. Tää kesäloma oli ikimuistosin! Oon tavannu uusia aivan mielettömän ihania ihmisiä, viettäny maailman parhaan juhannuksen, ollu ensimmäistä kertaa isosena, syöny liikaa ranskalaisia ja kurkkumajoneesia, ollu mun maailman ihanimpien ystävien kans, tuhlannu aivan liikaa rahaa alkoholiin, iloinnu, itkeny, vihannu, ja vaikka mitä.. ja +1 koska Melina!♥ En ois ikimaailmas uskonu et minä ja melina oltais näin hyviä ystäviä, mutta näköjään kaikki on mahdollista. Melina on nainen joka teki mun kesälomasta hymyilemisen arvosen :)


"Kun sul on vaikeet ollu, ketään ei kiinnosta.
Sun ongelmat on sun, ja sä oot yksin niiden sidonnas"

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voivittupliis tee kerranki jotain omaa äläkä ota kaikkia vaan melinan blogista, teiniXDDDDDD

suvi kirjoitti...

Tietääkseni olen ihan itse kaikki postaukseni kirjoittanut, pahoittelut. Mun blogi, mun postaukset, mun aiheet, ja jos se sua nakertaa niin ei tarvitse lukea :)

Anonyymi kirjoitti...

Tämä tosiaankin on aivan samanlainen postaus kuin melinan viime postaus.Aika kuivaa kamaa tälläne kopiointi...

suvi kirjoitti...

Totta, oon kanssas samaa mieltä siitä, että kopiointi on aika laimeeta.. Mutta itse en onneksi oo sellaseen alentunu :) jos mä oon vihdoin ja viimein onnellinen ja haluan mainita ne syyt siihen täällä, niin mielestäni mun ei tarvii jättää kirjottamatta, jos mun ystävällä sattuu olemaan samaan aiheeseen liittyvä postaus :)