9/02/2012

Jos mulla onni ois, niin aivan varmasti sen kätkisin






Kuinka voit huomata, että jos kaksi aikuista syö ravintolassa, että he ovat rakastuneet?
- Ihan vain katsomalla kuinka mies maksaa laskun. Siitä voi kertoa, onko hän rakastunut.


näin mä vietän päivät jolloin oon kipeenä, enkä jaksa raahautua kouluun :):)



Siinä on nyt sitte kuvia sieltä viimeviikonlopun häistä, kuvasaalis jäi tosin aika pieneksi. Enkä yhtäkään kelvollista kuvaa löytänyt musta ja Ilarista :( Ehkä mä vielä joskus saan sellasia kuvia meistä, jos sellaset kuvat nyt edes on mahdollisia kun kyse on meistä kahdesta... 
Vähä kyllä harmittaa noi 3 päivän poissaoloselitykset mun poissaolokirjas.. Yläasteella se oli aina niin ihanaa ku ei tarvinnu mennä kouluun, mutta nyt oon kyllä joka ikinen päivä kokenu huonoa omaatuntoa kun oonki jääny nukkumaan :( Torstaina tosin raahauduin kouluun, mutta terveydenhoitaja lähetti sit kotia.. Olen kirjaimellisesti jälkeenjääny ku maanantaina pääsen istumaan matikan tunnille - hemmetin pitkä matikka. Tuntuu ihan typerältä sanoa, että "jes, huomenna pääsen kouluun". 
Perjantaina käytiin kavereiden kans Sorsanpesällä opiskelijabileis, ja voi miten paljo näin kaikkia ihania joita en oo nähny aikoihi! Illan pelasti asten antama yläfemma, sen hiki mun kädessä ja jääkylmänä raahautuminen oman kullan kainaloon, oiettä :)
Oli aivan pakko ottaa kuva tosta opiskelijakortistaki, koska taisin saada elämäni kiksit mennessäni eilen arnoldsiin ja tajutessani että saan sieltä alennusta tolla muoviläpyskällä! Ja toiset kiksit sain kans eilen, kun sain elämäni ensimmäisen pankkikortin käteeni :3 se niistä kikseistä sitte..
Nyt taidan kyl mennä taas piristämään tätä iltaa nauramalla bb-bimboille :) 

Ei kommentteja: