9/27/2012

Some people feel the rain, others just get wet






Kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa, that's true. Ensimmäinen kuva kertokoon sen, että ruoka on hyvää ja syöminen kivaa.. Miksun sanoin "hetken suussa - kauan lantiolla", mutta eipä se minua haittaa :) Subwayn salaatit on ehkä maailman parhaita! Koin ensirakkauteni niihin viimeviikolla, kun en jaksanut valita minkälaisen leivän olisin ottanu, ja oi että - kyllä kannatti :P
Viime viikonloppu kului leipoessa ja siivoilles.. Ja toinen kuva kertokoon sen, mitä mun siivous tarkottaa. Tarkotus mun oli tietenki vaan imuroida ja pyyhkiä vähä pölyjä, mutta se suunnitelma sit vähä muuttui. 4 tunnin uurastuksen jälkeen pystyin katsoa hymyillen siistiä ja uudenlaista huonettani :) Sen jälkeen, rättiväsyneenä raahauduin melinan työ viettämään "tyttöjeniltaa" joka päättyi siihen että olin aivan nukahtamis pisteessä ja ehkä suurenmoisessa humalassa 4 lonkeron ja 1 siiderin jälkeen.. Mutta ei siitä sen enempää.
Muuten viikonloppu sujui aivan ihanasti :) no tottakai se sujui, koska sain nukkua maailman lämpösimmässä ja ihanimmassa kainalossa :) Ja tämä kyseinen ihana henkilö oli ostanu mulle elämäni ensimmäisen hello kitty pehmon! Kyseisen pehmolelun, jonka mä ostin kummitytölleni, joten ehkä mun ei tarvikkaan viedä Miljan hello kittyä. Rakkauteni hello kittyyn tuli selville myös näillä synttäreilläni, päätellen synttärikakkujen teemasta.. :):) Mitä nyt vähä sukulaiset mietti, että tultiinkohan me Suvin 16-vuotis synttäreille, vai Suvin 6-vuotis synttäreille, phah, siinähän miettivät.
Kevarikortin kirjallisen kokeen kävin maanantaina tekemäs, sellasella tunnin harjottelemisella, mutta niin vain meni läpi! Eikä edes kaikki virheet täyttyny. Hyvillä mielin sain inssiä ruveta varailemaan, tosin sen mä saan varata vielä moneen kertaan uudestaanki.
Mun oli tarkotus kirjottaa lyhyesti, mutta se nyt näköjään vähä jäi. Yritän tässä vain aikaa tappaa, kun lääkäri kielsi menemästä kouluun ja juna kotiin lähtee vasta 13.38. Saa nähdä koska mut potkastaan pois matikan ja liikunnan kursseilta, liioista poissaoloista. :s
 p.s otsikko kertokoon tämän päivän sään.. hieman vitutti ajaa skootterilla 10 kilometriä kaatosateessa

4 kommenttia:

Roosa kirjoitti...

Siis vähänkö ihanat noi sun Hello Kitty kakut ym.! ;)

suvi kirjoitti...

eikö ookki! :) oli niis kova hommaki... :D

NED kirjoitti...

hellunen ja kiva blogi sulla!:3

suvi kirjoitti...

voi kiitos ! :-)