9/20/2012

your voice is the soundtrack of my life


Hyijje. En muista koska olisin viimeksi lihotellut ja herkutellut näin paljon, mitä viimesen kuluneen viikon aikana oon.. Hemmetin koeviikko. Voisin vannoa että satanen meni ruokaan yhdes viikos, muttakun koulussa oli vaan aina muka niin pahaa ruokaa, että oli pakko raahata itsensä subiin tai heseen, tai muuten vaan johonki läskeilemään.



Kyl mä niihin kokeisiinki yritin lukea, ja aivan onnistuneesti pääsin hissasta ja matikastaki läpi! Psykologia tuotti sitte vähä ongelmia, mutta luulen että toi mun 5 tunnin lukeminen ja kirjottaminen edesauttoi mua, psykodynaaminen psykologia, behaviorismi, attribuutio, kehitys psykologia, sosiokulttuurinen psykologia ja huh... Syvästi toivon että pääsin psykologiasta läpi :)


  Tässä seuraus kun olin sen 5 tuntia kirjottanu.... Meinas aamulla koetta tehdes vähä tihkasta ottaa kynästä kiinni ja ruveta kirjottamaan.


 
Piti kummityttöäki käydä kattomas näin 2 viikon tauon jälkeen, ja voi että noi lapset kasvaa nopeesti! Lohdutukseksi ostin sille hello kityn, mutta luulen että toi kitty löytyy pian mun kainalosta eikä Miljan :3 Välillä sitä toivois itekki et ois tollanen 2 kuukauden ikänen pallero jolle työnnetään ruoka suuhun, vaihdetaan vaipat, liikutetaan paikasta toiseen, nukutetaan päikkäreille, ja pienen itkun päästäessä joku juoksee auttamaan sua... okei, myönnetään, noi päikkärit kiehtoo mua kaikkein eniten. Elämä olis vaan niin huoletonta ilman mitään stressiä koulusta tai muistakaan asioista.. kelpais.



ooh meidän lady-mikaela.. muka niin äijää.
maailman asiallisimmat kupit hei !
tanitaa <3
mun saunakaveri.. henkku <3
mm, täs vähä :):) milla & outi on ihanimpia <3
taniaa <3
 huuda, kun tarviit mua - ja mä lupaan sulle etten tarvii ketään muuta kun sua <3 ilari
miksu leikki viel poikaa, kunnes totuus paljastui.. :)

No mutta onneks joskus itekki voi hieman rentoutua ja unohtaa kaiken typerän ! Keskellä koeviikkoa tollanen pikkunen irtiotto kaikesta typerästä ei tee ollenkaan pahaa :) Varsinkin jos kyseessä on omat hello kitty-sweet sixteenit maailman ihanimpien ihmisten kanssa, ja hyvän juoman merkeissä.. ei valittamista. Kaiken huippu oli vielä poikaystäväni kohteliaisuus, hänen kyytsätessään minua 5 kilometriä pimeässä, ja minä tietenkin lähes selvinpäin... :)


Ilan kohteliaisuus tais johtua näistä kynsistä jotka lakkasin sille ennen näitä kemuja, se on mulle varmaan ikuisesti kiitollinen noista :3




voin jo luvata, että jatkossakin tulee hello kitty kuvia! kiitos mun ""sukulais"synttäreiden" joiden teema on myös hello kitty... serveteistä täytekakkuun ja kaikki siltä väliltä. ohnam! 

Ei kommentteja: