10/11/2012

Fuck, i'm in love


Jep, ei oo paljo postauksia sadellu, ups.. Mä ku aattelin valitessani itselleni tälle jaksolle vain kuvista, liikuntaa, matikkaa ja enkkua, että panostaisin sitten tähän, mutta oonki panostanu johonki ihan muuhun. Nukkuminen ja Ila on vieny kaiken ajan, tosin ei valittamista, mikäs sen ihanampaa ku sen yhden pöppiäisen hassu seura :) 
Edellis viikonloppu kului kipeenä Pohjanmaan rallissa. Pitkästä aikaa pääsin kattomaan rallia, mutta niinkuin ei koskaan, ei tälläkään kerralla kukaan ajanu mettään ja kuollu :( Ehkä vielä jonain päivänä... Viimeviikonlopun vietin Seinäjoella Ilan työnä, ja toki kävin morjenstamas mun siskoa (melinaa) ja toista lehmää (tanitaa) kun ne oli raahannu ittensä kerranki Seinäjoelle ! Siinä oliki sit lyhyesti 2 viikon tapahtumat :D Paitsi että ! Kevarikortin sain viime maanantaina taskuuni :) Tosin en mä siitä mitenkään hyödy, koska en omista edelleenkään kevaria, pylly :(

Onneksi alkoi nyt jo syysloma! Kiitos huomisen taksvärkin, mutta ainiin, aattelin olla itselläni koko päivän töissä ja nukkua. Lauantaina pitäis lähteä aamulla junalla Vuokattiin Millan kans :) Saa nähdä mistä löydetään ittemme, kun pitää kahdestaan mennä junalla.... Mä luulen ettei siitä seuraa mitään hyvää. Ja tietysti onnekseni, mulla on kahden viikon loma koulusta, ja toisen niistä vietän Espanjassa. 



Ramse ei oikeen innostunu mun kuvien ottelusta....:(


Oikyllä, ahkeroin itseni uimaan liikkatuntien korvaamiseksi, ja kuolema meinas korjata....
r.i.p pikkurillin kynsi :(:(




Ja koska tänään vietetään virallisesti kansainvälistä tyttöjenpäivää, vietän rakkaan poikaystäväni kanssa tyttöjen illan kasvonaamioiden ja jalkakylpyjen kera, ai että! :) ♥

Ei kommentteja: