11/13/2012

!uoy kcuF

En jaksa kirjottaa. Matikan tehtävä huutaa nimeäni tossa vieressä, yhteiskuntaopin tehtävä itkee verta laukussani ja englannin sanakoe kehittelee painajaista mun päähäni. Puhelin päätti saada kohtauksen toissapäivänä, ja juuri kun ajattelin ettei mun tarvi luovuttaa sitä hoitoon (lue: huoltoon), niin tietenkin se sai kohtauksen myös tänään. Se vessanpönttöreissu tais sittenki olla liikaa.. :( No josko mä huomenna sitten....
Käytiin tän mun rakkaan palleroisen kanssa syömässä rossossa sen synttäripäivän kunniaks, ja tältä näytti naama tällä synttärisankarilla...
hehe, kokeilin panoramaa, paskalla menestyksellä !
Niin kuin sanoin, kusin matikan oikein huolella... Kurssista 4, ja ei muutakun uusintoihin! Ja mä kun aattelin ettei mun enää tarvisi syventyä noihin 3 asteen yhtälöihin, epäyhtälöihin, diskriminantteihin(mikälieonkaan), eikä mihinkään ratkasukaavoihin, merkkikaavioihin ja vittu ! Itken verta jos joudun uudelleen 6 viikon piinaan, ja käydä noi asiat uudelleen läpi.
1)Mm, mäkkäri on parasta lauantai-iltana tyhmien kavereiden kans! Terveisin, 2 ja puoli tuntia mäkissä istunut. 
2) AH TOI MEKKO! :o
3) Ila tyhmä ei vastannu viestiin + tylsät geometriat
4) Joku älykääpiö käski mun oikasta Ilalta Millan työ... Ja minähän oikasin. Mutapellon läpi, johon jalka uppos 15 senttiä, sen jälkeen äänivallia pitkin ylös, jossa oli liukasta ja lensin nenälleni...sen jälkeen tuli oja, jonka yli meni puu, joka oli hieman liukas myös, päätin siis kastaa jalkanikin ojaan ja lopuksi vielä rämmin metsässä ja hakkasin oksilla silmiäni.. Ja ihanan lumisateen alaisena tietenkin ! Ai että...
 +1 mun korut vihdoin ja viiimein tuli ! 

JA nyt salkkarit :3


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mistä sä tilasit noi sun venärit?:) ja kiva tää sun blogis!

suvi kirjoitti...

http://www.crazy-factory.com/ <- tuolta tilasin, ja todella edullisesti! :) ja kiitos paljon :--)