12/30/2012

AGAIN AT HOME

 Olen varmaan yksi niistä harvoista, joka ei kertakaikkiaan millään jaksa kuvata joululahjojaan. Joojoo, sain lahjoja, ja tätä materialismionnellisuutta! Philipsin Iphone telakka, uus Braunin suoristusrauta, Hello Kitty tavaraa (pipon, pannan, lampun), ja kaikkea pientä tavaraa. Philipsin telakan ajattelin säästää paketissa tulevaa muuttopäivää varten, ja laitan sen sitten koristamaan uuden huoneeni hyllyä ! Suoristusrautaa on aivan pakko kehua. Se vain on sitä jotain, mitä oon yrittänyt keksiä viimeiset 6 vuotta. Tämä poikaystävältäni saatu suoristusrauta (<--) on mun unelmien täyttymys! Te joilla on vähääkään luonnonkiharat, tai muuten vain kuivat hiukset, niin suosittelen enemmän kuin lämpimästi.
Se siitä sitten. Enää yksi kokonainen päivä, niin saan mun kullanmurun pois Thaimaasta ! Voi tätä ilonmäärää, kun oon selvinny 12 päivää ilman sen hömpötyksiä. Oon epätoivoisesti yrittäny olla ikävöimättä sitä shoppailemalla, joka sekin epäonnistui.. terveisin kahden superihanan huivin omistaja.

Ei kommentteja: