12/31/2012

GOING TO HELSINKI

Täällä mä istun - junassa menossa kohti Helsinkiä. Mun olis tarkoitus löytää joku kenkäkauppa ja suunnata sen jälkeen Helsinki-Vantaan lentokentälle Ilaa yllättämään, mutta saa nyt nähdä että pääsenkö koskaan asemaa pidemmälle.

Viimenen päivä tätä vuotta, ja tylsä junamatka, niin ajattelin tehdä tällasen gallupin mun kuluneesta vuodesta.

VUOSI 2012
Ystävät/ihmissuhteet
1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? - olenhan minä
2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? - oon
3. Oletko ollut ihastunut tämän vuoden aikana? - kyllä vain
4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? - näin lyhyesti; koko kesä, mutta erityisesti juhannus! + tietenkin melina <3

Sinä itse
1. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? - kyllä olen
2. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana? - en :Ddd
3. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana? - en
4. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana? - hmm, en
5. Oletko joutunut tappeluun? -no en
6. Oletko tehnyt mitään luvatonta vuoden aikana? - vaikka ja mitä ;)
7. Oletko juonut "perseitä"? - tätä ri tarvitse edes miettiä...
8. Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin? - oonoon

Koulu
1. Oletko opiskellut hyvin viimeisen vuoden aikana? - pah, kai mä oon
2. Paras ja huonoin numerosi? - 10 &4
3. Onko sinulla koulussa kavereita? - on
4. Onko koulussa tapahtunut jotakin hirveää? - on, ruokana oli pinaattilättyjen ja omenahillon sijasta, pinaattilättyjä ja jauhelihaa
5. Kiinnostaako koulu? - eipä oikeastaan

Ihmiset
1. Kenen kanssa vietät aikaa eniten? - ilan
2. Keiden kanssa vuoden parhaat muistot? - melinan! + milla ja ila
3. Tapasitko uusia? -kyllä vain
4. Riitelitkö usein? - en
5. Rakastuitko? - joo :3
6. Petyitkö ihmisiin? - oikyllä!
7. Olisitko halunnut viettää enemmän aikaa kenenkään kanssa? - olisin
8. Tuliko kenestäkään vanhasta ystävästä tärkeämpi? - tuli !

Itse
1. Mitkä asiat vuodessa olivat/on tärkeitä ? - no ila nyt ainakin, mutta kaikki ihanat hetket rakkaiden kans
2. Oletko muuttunut jotenkin, miten ? - oon, olen taas hieman parempi ihminen
3. Haluaisitko muuttaa jotain? - kyllä mä vähä voisin..
4. Oletko oppinut uutta? - oon
5. Kaduitko jotain vuonna 2012? - ei ne asiat katumalla muutu, joten en kadu
6. Olisitko jättänyt jotain tekemättä? - en
7. Olisitko tahtonut tehdä jotain mitä et tehnyt? - en
8. Tahtoisitko elää jonkun päivän uudestaan? - tottakai!
9. Olisitko tahtonut jättää jonkun päivän elämättä? - en

Muistoja
1. Matkustelitko? - vähä joo
2. Ulkomailla vai kotimaassa? - sekä että
3. Kävitkö festareilla? - joo
4. Jokin surullinen asia? - se että valitsin väärän koulun
5. Laivalla ? - kai mä olin
6. Miiteissä? - mith, en
7. Rannalla? - joo
8. Parhaat muistot? - kesä ja juhannus!

Lopuksi
1. Oletko tyytyväinen tähän vuoteen? - oon
2. Oliko paras kesä? - oli!
3. Jos ei, miksi? -
4. Millainen tulee ensi vuodesta? - vielä parempi ;)

Terveisin ensimmäistä kertaa Helsinkiin menevä maalaistyttö...
P.s pitäkää kaikki hauska ja ikimuistonen uudenvuodenaatto, minä vietän sen lentokentällä odottaen, jeij!







2 kommenttia:

Tania kirjoitti...

Haastoin sut! :)

http://wwwjustthewayyouare.blogspot.fi/2013/01/joke-oli.html

Eeva kirjoitti...

Perhana mäki haastoin sut ;)

http://dreambecause.blogspot.fi/2013/01/haaste-2.html