12/11/2012

Mä en lupaa sulle kuuta, en tähtiä taivaalta

 Joo älkää edes kysykö, tiedän ylläolevien kuvien laadun ja niissä komeilevien ihmisten hehkeys asteet, mutta kun loma.
Joululomaa odotellessa, koeviikon voimin. Sanoisinko että mun joulufiilikset on hieman jo laskenu.. Alotinko ehkä liian aikasin sen jouluhössötyksen? Näh, ei marraskuun alku nyt niin aikanen ole. Ehkä suurin syy siihen joulufiiliksen kuolemaan, on luultavasti noin parin viikon sisällä tapahtuva muutto ja Ilan hyvästeleminen 2 viikoksi, kun se pallokala lähtee johonki Thaimaan lämpöön. Ei vituta ei. No ainaki tänne on tullu lunta! Sanoisinko, että ainoa positiivinen asia tällä hetkellä.. Muutenki masentaa lähteä kaupungille ostelemaan joululahjoja niille harvoille joille nyt ostankaan, kun pää lyö tyhjää eikä ideoita satele mistään suunnasta.  Ja minäki ku oon tällänen jätän-asiat-ihan-viime-tippaan-tyyppi. Saattaapi olla, että mä makaan sängyssä koko 2 viikon joululoman ja lievitän mun kouluvitutusta ja kuittaan univelkoja pois, kyllä kiitos ! Mutta nyt, sinkkuelämää kirjan salaisiin syövereihin - ei kiinnosta sekään. 

Terveisin onnellinen Hello Kitty meikkipussin omistaja (äiti on ihana kun kävi tallinnan Hello Kitty kaupas),70/248 sivua lukenut ja läksyt tekemättä jättänyt lukiolaistyttö !

Ei kommentteja: