1/27/2013

INSTAGRAM

1 mun uudet vauvaetuhiukset jeij! 2 koulussa tylsyyksissäni matikan hyväksyttyjen uusintaa odotellessa 3 vähä innostuin meikkailemaan ilua 4 suostuttiin ilun kans vapaaehtoisesti ton pikku pojun lapsenvahdiksi, ja ilustahan sille se kaveri tuli, ja yhdes ne sitte kiusas mua 5 ahkeroitiin itsemme luistelemaan näin vuoden tauon jälkeen taas + mun hello kitty panta tui! 6 arnoldissa tylsän äikän tunnin sijasta 
1 tylsiä hissan tehtäviä ilun macbookin kanssa 2 mun rakas hello kitty kello, josta on tullu tällä hetkellä aika vakio asuste 3 vähän last mangoa 4 ilu jätti mut hetkeksi yksin ja heti olin leikkimäs sen mikälielippiksellä 5 olin vähän kipeenä 6 tehtiin ilun kans karkkien sijasta vähä terveellisempää herkkua med barbeque dippi !

Ja ei niin instagram...
 1 mun kuviksessa ahkeroima vaatehuone 2 päätettiin ilun kans viettää 5 kuukautis päivä pelaten subway surfersia vierekkäin sängyllä aina vuorotellen kiroten 3 ramse heti pahan teossa uunin kans, ku silmä vähä vältti 4 helvetinmoinen hissan taideanalyysi

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mikä sun ig nikki on?(:

suvi kirjoitti...

5ursur :-)