1/16/2013

MÄ OLEN ONNELLINEN, MITÄ SÄ LUULIT?

 Lauantaina oli hauskaa, ylimmät kuvat kertokoon kaiken tarpeellisen. Ja ei, en ole täysi-ikäinen, mutta ei tarvitse tulla vinkumaan siitä miten olen alkoholisoitunut joinakin viikonloppuina. Oma on asiani, sekä tapani pitää kavereiden kanssa hauskaa.
Pahoittelen ihania kännykkälaatuisia kuvia, mutta kerrankin ryhdistäydyin ja kuvasin ostoksiani! Okei, en mä ees oo ostellu paljo mitään pitkään aikaan, koska vitun kallislukiotouhu. Nyt kuitenkin kipeenä ollessani eksyin Seinäjoen hoodeille, ja shoppailin! Sain taas pitkästä aikaa tuntea miten rahat katoaa kukkarosta, ja muistin myös, että miltä alennus-myynnit tuntuukaan. Aivan uskomattomalta. Kaikki vaatteet on siis h&m:ltä, ja oikeasti noille 3 paidalle ja ihanananananalle huiville olis hintaa tullu 110€, mutta säästimpä siinä 75 euroa. Tätä onnellisuuden määrää kun sai vaatekaappiin lisää täytettä pitkästä aikaa.
Odotan ihan hiiltyneenä että mun gossip girlit latautuis koneelle, ja saisin jotain tekemistä tylsään keskiviikko iltaan, mutta kun ei. Vielä 7 tuntia.

"onnellisuus ei ole päämäärä, se on tapa matkustaa"

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

minkä ikänen oot?(:

suvi kirjoitti...

16-vuotias olen:-)