2/21/2013

WELCOME TO HOME

Ai että! Lähestulkoon viimeisetkin muuttolaatikot on purettu ja vihdoin voi asettua paikoilleen ja vaan olla. Ja tietenkin käytän heti tilaisuuden hyväkseni ja oon koneella. 
Kuvia uudesta kodista ei muuten oo, muutaku mun omasta huoneesta, johon oon tällähetkellä enemmän kuin tyytyväinen ! Lukuunottamatta vasta 3 viikon päästä saapuvaa koulupöytää. 
Tälläsessa huoneessa oon asustanu jonkun vähä alle kymmenen vuotta, kun isoveli suostui vaihtamaan mun kans huoneita, ja pääsin mun olemattomasta vaatekomerohuoneesta kunnon huoneeseen ! 
Ehkä eniten tulee ikävä tota tilaa ja sen määrää. Nyt kun on noita laatikoita täs purkanu, niin välillä kyllä epätoivo laskeutui päälle ja mietin että mihin mä kaiken tavarani tungen. Eikä siinä, mulla on edellises kodis vielä 6 laatikkoa, mutta ne saakoon odottaa. 

Tota kuvaa ku kattoo, niin tulee mieleen kaikki muistot barbien ja pikkuautojen kans, ja vaikka mitä muita muistoja. Yhtäkkiä tajuaaki, ettei enää ehkä koskaan pääse takas sinne missä sulla on ollu koko lapsuus ja nuoruus. Ehkä tää tästä..
Siinä sitten pala uutta huonetta, jonka eteen on nähty vaivaa. Tapetit joka seinältä meni vaihtoon, koska rumat kirkkaanoranssit ei oikeen houkuttanu. Mutta nyt kyllä oon enemmän kuin tyytyväinen ! 
Pieniä yksityiskohtia huoneestani. Oon sanoinkuvaamattomasti rakastunut noihin mun kahteen lamppuun ! Ne on ollu kyllä vuoden löydöt. Sekä tietysti tämä Ilulta saatu kuva ehkä maailman ihanimmissa kehyksissä, tui ♥
Voi tätä onnen määrää kun mulla on vihdoin ja viimein kunnollinen tv omas huonees + tietenkin pleikkari jota aion takoa aivan liikaa..
Kuten huomaa, ei paljon oo koulupöydät soitellu. 
Mun ah-niin-ihana Iphone sekä sen uus kaveri; telakka ! 
Mun ah-ei-niin-ihana Iphone joka rikkoutui jo muutama viikko sitten. Ei, en tiputtanut vessanpönttöön, sen sijaan tiputin sen vessanpöntön reunaan josta se kimpos koulun lattialle. 
Nyt mulla on se mikä on ollu mulle ehto ku ollaan uutta taloa äitin kans etitty - vaatehuone ! 
 Uuden kodin onnellinen omistaja ! Ja tänään hiihtoloman aloittava lukiolainen !!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mihin muutit :) seinäjoelle :)?

suvi kirjoitti...

noin 5 kilometrin päähän edellisestä kodista, eli edelleen täälä tuppukylässä asustelen :<

Tania kirjoitti...

voi suvi vähä ihana kämppä!! kyllä nyt kelpaa ;)