3/21/2013

21.3

päivän asu + jaloissa komistelee mun uudet rakkaudet ! kaupan viimenen pari - mun kokoa, ainoat polvenylisaappaat - mun tyyliä, ja alennuksessa ! - eli mun. 
 Kohta alkais viimenen jakso tätä junnuvuotta ! okei, siihen on vielä 3 viikkoa, mutta siinä välis vietetään pupuloma ja lanssiviikko. Viimesiä kemian työselostuksia tässä väsäillessä, terveystiedon esitelmää tehdessä ja enkun adverbien stressaamista. Tää jakso onki ollu niin hirmu rankka...kokonaiset kolme kurssia saanu kasaan. No, ens vuonna raadan sitte tänki vuoden puolesta.

Ens viikolla alkavan pupuloman kunniaksi hain itselleni kätösiin lipun Cheekin keikalle rytmikorjaamolle. Tiedossa olis siis tyttöjen ilta! Ja mites muutenkaan, kuin parhaassa seurassa ja parhaassa humalassa.
Ja yks ilonaihe lisää ! Kalajoki, juhannus.. kalajoen juhannus! Ei puutu enää ku liput, jotka tulee parin viikon päästä myyntiin. Voin jo tuntea miten ilta aurinko lämmittää ihoa, hyvä musiikki soi täysiä, parhaat ihmiset ympärillä, ja kaikilla on hauskaa. Mun tuurilla koko juhannus kuitenkin sataa vettä..

P.S tulis jo se kesä !

Ei kommentteja: