3/12/2013

KESÄÄ ODOTELLESSA

 Kuten kuvista huomaa, mun ei enää tarvi käyttää pahvilaatikko kasaa koulupöytänä ! Pian alkais huone olla valmis, pieniä yksityiskohtia lukuunottamatta. Heti ku löydän täydellisen kellon ja pestaan jonku kiinnittämään sen ja pari taulua seinälle, koska ite en enää aio ruuvimeisseliin koskea.
Myöhäistä naisten päivää kaikille naisille hei ! Mun naisten päivä alkoi sillä että sain herätä kouluaamuna puol 11, ja hetken vinkumisen jälkeen sain aamiaisen sänkyyn, ja alotin päivän kattomalla jakson housea (mulle ei olisi saanu antaa omaa tv:tä, oon taas koukuttunu sarjoihin joille mulla ei oo ees aikaa). Kyllä mä kukkiakin sain! Ja hienoja sainkin. Illalla käytiin Ilan kans vielä leffas kattoos 21 tapaa pilata avioliitto, ja täytyy sanoa että ehkä paras katsomani suomalainen elokuva.
Viikonloppu kuluiki sit Ilan sängys lusmutes, ellei meidän 6 kilsan hiihtolenkkiä lasketa. Minä joka lupasin 3 vuotta sitte etten enää milloinkaan hiihdä, vaadin pääseväni viikonloppuna hiihtämään..?
 Siinä ois mun instagramista kuvanen, että ei muutakun seurailemaan ! :)

 ja loppuun vielä; KESÄKESÄKESÄ. Mä jo hetken luulin eilen että se kesä nyt alkais pikkuhiljaa jo lähentyä. Niin ihanan auringonpaiste, että aamulla ennen kouluunlähtöä sai vielä hakea aurinkolasit mukaan ! Kunnes sitten aamulla jouduin todeta että ei se sittenkään tuu... ellei toi 20 sentin lumikerros kuulu asiaan?

Oon aina tykänny enemmän talvesta ku kesästä, enkä oo oikeestaan koskaan oottanu kesää, paitsi nyt. Viime kesä oli vaan niin ikimuistonen, että voisin palata ajas taaksepäin ihan koska tahansa! Eniten mua kiehtoo kaikki rennot illat kavereiden kans, että ei tarvi pukea 5 kerrosta vaatetta päälle, saa ajaa tolla kevarilla joka eilen tonne meidän autotalliin muutti ja no miksei se alkoholikin houkuta + festarit !
Oon ruvennu jo lippupalvelusta kuolailemaan kaikkia festarilippuja..

Ei kommentteja: