4/03/2013

PINK - IT'S MY NEW OBSESSION

 Ankea arki on taas alkanut, kera koeviikon ! Mulle olis kelvannut vielä muutama lomapäivä lisää, koska ehdin jo tykästyä siihen nukkumiseen. No, onneks pian on vappu ja pääsee leville vaihteeksi.

En sitte tiedä onko normaalia jo kaivaa tähän aikaan vuodesta toi kakspyöränen tuolta tallista, ja lähtee kruisaileen, mutta en vain voinut enää vastustaa kiusausta. Parin minuutin harjottelun jälkeen mä jo päristelin kohti Seinäjokea ilu mun perseessä kiinni, koska taisin olla muka liian hidas. Oli se vaan aika huikeeta päästellä satasta tuola muiden autojen seas ! Ei valittamista.

Varasin jo viimeviikolla parturin tietämättömänä siitä mitä tällä kertaa keksisin, kunnes pari päivää sitte selailin vanhoja kuvia ja totesin että vähän jotain värikkäämpää kiitos. Siinä ne nyt on, mun ihanat pinkit etuhiukset taas. Enkä voisi enää tyytyväisempi olla!

mutta nyt meen tekemään mun nälkäiselle poikaystävälle ruokaa joka parhaillaan kiitää tänne. :)



Ei kommentteja: