4/07/2013

PIZZALAUANTAI

Täytyy myöntää, että itsetehty pizza on vain kaikkein parasta ! Ja mitäpä tuohon lisäämäänkään, muutakuin että onnistui oikein hyvin ja maku oli mitä parhain. 
Viikonloppu menny muutenkin aivan kokonaan vain rentoutuessa, sängynpohjalla maatessa lämpöisen peiton alla, ja katsellen hyviä leffoja Ilan kainalossa. Eilen kyllä käytiin vähän hoitamassa mun rakasta kummityttöä, josta onkin tullu jo isotyttö ! 
 Mä vihdoin ja viimein omistan verhot, joita oon odottanu kaks viime kuukautta jo ! Oli aivan pakko niitä kyllä heti tuunailla noilla sisustusvaloilla, joista osoittautuiki aika kätevät ja hienotki vielä.
Tänä aamuna kyllä ku katoin pihalle, niin oli pakko katsoa toisenki kerran. Ensimmäinen ajatus tietenkin oli, että miksi? Kyllä, sielä satoi lunta. Mä pian kyllä luovutan koko kesän suhteen. Ei mua oikeesti mikään lämpö  ja auringon paiste kiinnostaiskaa...

Ehkä mä voin huomenna vielä makoilla sängyssä, sillä koulua on vain vaivaiset 70 minuuttia, jonka jälkeen voin jatkaa sitä makoilua tietenkin Ilan macbookin kans. Okeiokei, kyllä mä sitä kemiaakin voisin lukea !

Mutta nyt, että en myöhästy junasta, niin erittäin ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille! ♥

Ei kommentteja: