5/30/2013

APPLE ONNELLISUUTTA


 Kuvat ehkä kertookin jo sen, miten kävi mun puhelimelle... Se päätti hajota lopullisesti, ja halvemmaksi tulikin ostaa kokonaan uus puhelin. Päivän mietiskelyjen jälkeen, tää uus tulokas komeiliki jo mun käsissä.
Joudun pian toteamaan mun kukkarolla anoreksian, ku tota rahaa menee ja menee vaan.. Hain nimittäin Kalajoen juhanuksen lipunki kätösiini, etten vainkaa jää ilman..

Viimenenki koe on vihdoin ohi, ja toivon vain koko sydämeni pohjasta, että tämä pitkän matikan vektorioppi ei pettäisi mua nyt. Kyllähän mä yhden tehtävän tein seittemästä, ettei sen puoleen.. Jos läpi pääsen niin voisin vannoa että huomenna en aio olla selvinpäin, enkä mä kyllä muutenkaan taitaisi olla. Meinaan oonhan mä selvinny jo lukion ensimmäisestä vuodesta, vaikka olin varma että kuolisin ekan viikon jälkeen, niin eikö sitä nyt vähä saa juhliakki. Sitä paitsi, kesäloma! It's here :3

Ei kommentteja: