5/27/2013

KOEVIIKON LUSMUAMISTA


 Pidennetty viikonloppu kului aurinkoa palvoessa, vaikka sitten sinne pilvienkin taakse. Samalla yritin epätoivoisesti panostaa koulujuttuihin ja koeviikkoon, joka alko viime torstaina. Enää ois käytännössä 5 päivää mutta periaatteessa 3 päivää koulua, jotka nekin päivät koostuu muutamasta hassusta tunnista. Eikä sillä, ei mun kesäloma tuu eroamaan lähes mitenkään mun kouluarjesta, muutakuin että saan palkkaa siitä, että joudun herätä aamulla aikasin.
Sitä palkkaa tässä ehkä eniten odottelen, koska alkaa pikkuhilja mun ostoslistaki kasvaa, eikä mua haittaisi yhtää joku muutama kiva uus paitaki koristamaan mun vaatehuonetta. Mutta jos nyt alottaisin niistä tärkeimmistä..

Tätä päivää mun oli tarkotus jatkaa samaa mallia miten alotinki, eli lusmuamalla padin kanssa ja katselemalla uutta päivää muutama jakso. Suunnitelmiin kuitenki tuli muutos ja päätin lähteä sellaselle kevyelle iltalenkille, kunnes löysinki itseni Laihialta rullaluistimet jalassa. Siinä sitten kävin katselemas entisiä maisemia, missä minäki oon viettäny lapsuudestani lähes puolet. Ja nyt alkaa pikkuhiljaa tuntua jaloissa siltä, että mun lenkki oli elämäni suurin virhe..

Nyt voin kuitenki jatkaa sitä mun lusmuamista, kun iltalenkkiki on tehty ja huomenna saa mennä kouluun vasta 11.15, joten toivotan seuraani tervetulleeksi sunnuntain jakson gossip girliä!

Ei kommentteja: