6/19/2013

JUHANNUS FIILISTELYÄ

Juhannusloma onkin erittäin hyvä alottaa näin lämpimällä kelillä ja auringon paisteella! Loman alusta huolimatta, aattelin olla ahkera ja leikata meidän nurmikon, mutta puolen tunninn yrittämisen jälkeen päätin luovuttaa.. Enhän minä tota meidän ruohonleikkuria käyntiin saa.
Jatkoin mun perjantaista shoppailua vielä Seinäjoella lauantaina. Todellisuudessa mun piti ostaa itselleni kesäkengät joita oon havitellu talvesta asti, mutta se jäi edelleen vain havitteluksi. Sen sijaan ostin tän ihanan paidan, jonka löysin Micksin alekorista 5 euron hintalappu koristeena !
Valmis juhannuksen viettoon! Laukku näyttää tolta, ja lista on lähes puolet A4 kokosesta paperista, missä vika? Siinä että jouduin pestä ensi 3 koneellista pyykkiä saadakseni edes puolet tarvitsemani vaatteet mukaan, ja tässä nyt odotellessa että ne vaatteet kuivuis.. Luotan siihen että mun kaikki listassa tarvitsemani tavarat mahtuu mun aina-niin-luotettavaan hello kitty laukkuun.

 Ja lopuksi vielä erittäin ihanat Juhannukset kaikille ! :)

Ei kommentteja: