7/07/2013

7/7/13

Siinä vielä hieman kuvia juhannuksesta, jotka ovat sitä kuuluisaa Iphone-laatuakin, mutta saa kelvata. Kuningasidea oli huikea, kuten myös sää ainakin yhtenä iltana.. Viimestä iltaa jatkettiin vielä Popedan jälkeen istuskelemalla 3 tuntia rantahietikolla ja kuuntelemalla ku Karri Koira & Ruudolf esiintyi Summerheatis. 
 Mun iki-ihana uus kello, joka vihdoin ja viimein saapui sinne minne kuuluukin, on piste iin päälle mun huoneessa. Nyt on viimeisetki taulut laitettu seinälle roikkumaan ja vihdoin voin vain hymyillä siitä miten mun huone on valmis. Tästä toisesta kellosta en sitte pidäkkään niin paljoa.. Vihaan herätyskelloani kesälomalla. Mikäs sen ihanampaa, kun herätä ennen kuutta ja tehdä 10 tunnin työpäivä, hmm oisko vaikka nukkuminen?
Tänä viikonloppuna onneks sai ees hieman kuitattua noita univelkoja, mutta tämän aamunen herätys ei silti ollu se mun juttu. Suunnattiin siis tänään hieman isommalla porukalla Tropiclandiaan, ja sen kyllä huomaa mun selästä ja takareisistä, meinaan että hieman punottaa en pysty edes istua...

Mutta nyt kun jälleen jouduin hyvästellä rakkaan poikaystäväni liian monennen kerran, meen tätä surkuoloa tappamaan uuden päivän pariin!

4 kommenttia:

Aino kirjoitti...

Onneks minulla ei enää tänän kesänä pitäis hirveämmin enää tulla tollasia aikasia herätyksiä, ne on hirveitä..
Sulla on kiva blogi ja jään seurailemaan sitä :)

http://unfathomable-life.blogspot.fi/

suvi kirjoitti...

mulla niitä on onneksi harvoin ollu, mutta mitä harvemmin niin sen pahempi ku ei edes ehdi tottua niihin aikasiin herätyksiin :--D

Kameelperd kirjoitti...

Aivan ihania kuvia! c:

cowswings.blogspot.com

suvi kirjoitti...

kiitos :)!