8/29/2013

KOLME VIIME VIIKKOA

1 Ekaa kertaa koitin pelata mölkkyä ja osoittauduinki aikamoiseks mestariks ! 2 Neljä kilometriä juoksemista takana ja silti jaksoi hymyilyttää 3 Ensimmäisen jakson lukujärjestys, voi että mä rakastankaan lukiota 4 Tällänen söpöläinen nimeltä Nalle kotiutui poikaystävän kotiin kaks viikkoa sitte. Siitä huolimatta miten syötävän söpö tää toveri on, niin osaa se olla aikamoinen tyranniki
 1 Hurtsin keikalle liput hommattuna ! 65 päivää ja mä jonotan tuskaisena pääsyä tonne keikalle 2 Miten kiinnostavaa filosofia onkaan? Meidän ikimuistoinen ryhmätyö filosofian tunnilla rakkaudesta 3 Käytiin juhlistamas poikaystävän kans mun "nimppareita" Amarillossa, ja nimpparisankarina sain tietenkin jättimäisen jäätelöannoksen 4 Lastenvahtina maailman ihanimmalle pikku kummitytölleni, joka on vihdoin ruvennu kävelemäänki omin avuin
 1 Kurkkupurkkikännit ja sillai? 2 Juhlistettiin kaverin 17 vuotis synttäreitä kunnon kaloripommikakulla ja paljulla 3 Kuviksen työ johon hieman ajattelin hyväksi käyttää poikaystävääni, ja hyväksi malliksihan se osoittautuiki, nimittäin kymppi napsahti 4 ei lisättävää p.s kyseistä hönöä katteltu jo vuosi

 + MÖKKEILYÄ !

Rakastan Suomen kesää vaikka lämpömittari näyttääki aamuisin enää vaan 6 astetta lämmintä. Täytyy kyllä myöntää että oon sen verran kynttiläihmisiä, että ootan innolla saapuvaa syksyä ja pimeitä iltoja, että saan poltella oikein luvan kans kynttilöitä sen minkä kerkeen. Ei sillä, kyllä mulle vielä muutama hellepäivä maistuis näin synkän kouluarjen keskelle.

Ei kommentteja: