9/20/2013

AUTUMN

Mun vaateostoslista alkaa pikkuhiljaa pienentyä, mutta siltikin sielä on vielä sellasia mitä mun olis aivan pakko saada. Ainoo ja suurin ongelma tässä on luultavasti rahan puute. Eikö kukaan vieläkään olisi keksiny rahapuuta?
Mä oon jo pitkin kesää ettiny täydellistä vaaleeta neuletta, mutta sellasta ei oo vielä näin syyskuun lopullakaan tullu eteen. Silloin harvoin ku niitä on tullu vastaan, niin on hintaki ollu sen mukainen. En vaan tiedä mitään sen mukavampaa, kuin aamulla lähteä kouluun ja vetästä lämmin neule päälle!
Vaaleen/vaaleenruskeen neuleen kans sopis täydellisesti valkoset farkut ja valkonen huivi. En omista yhtäkään valkosta huivia, joka ei olisi tuubihuivi. Viimeviikonloppuna löysi vihdoin ja viimein kauan etsimäni paksun harmaan kaulahuivin, joka onkin osoittautunu jo mun suureksi rakkaudeksi!
Uus laukku on ollu pian jo vuoden ostoslistalla, mutta kun odotan edelleen sitä oikeaa täydellistä kappaletta, eikä sellasta oo todellakaan vielä löytynyt, kunnes... Selailin netissä Guessin laukkuja, kunnes mun silmieni eteen hyppäs tää beige kaunokainen. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä.

Täytyy myöntää että syksy melkeen voittaa kesän ja talven. Rakastan sitä miten puista tulee niin värikkäitä ja maa on täynnä keltasia lehtiä joiden päälle voi hyppiä, enkä tiedä mitään ihanampaa ku kylminä syysiltoina käpertyä sängynpohjalle lämpösen peiton alle kynttilöiden valossa.. Oivoi, rakastan ! Oon myös ihan hulluna talvitakkeidekein, huiveihin, pipoihin ja lämpösiin villapaitoihin, joita saa vihdoin ruveta käyttämään oikein luvan kans. Miksei kevät oo yhtä ihana ku syksy?

Ei kommentteja: