9/24/2013

RIEKER

 Käytiin viimeviikonloppuna Ilarin kans kuvailemas hieman syksysissä maisemissa, ja neljä ylintä kuvaa kertookin siitä. Omalla pihalla ei valitettavasti ollu lehtiä, joten päätettiin käydä vähä naapurin puutarhas kuvailemas. Sielä me juostiin päät kolmansina jalkoina, ettei kukaa vainkaa näkisi meitä.. Kuten kuvista voi havaita, kävin parturis viime keskiviikkona värjäämäs hiuksia vielä vähä enemmän lilaksi. Tyytyväinen kyllä oon näihin nykysiin kutreihin !

Maanantain synttäreiden kunniaksi sain Ilarin vanhemmilta lahjakortin Click:iin, josta olin jo edellis viikolla löytäny maailman ihanimmat talvikengät. Pakkohan mun oli ne heti sieltä hakea, ettei vainkaa joku veisi just mun kokoa. Nyt olen onnellinen Riekerin talvikenkien omistaja ! Materialismionnellisuutta parhaimmillaan. Ne on niinku suunniteltu mun jalalle, niissä on ihana lampaanvilla sisällä ja sen takia tosi lämpimät, niissä on vähä kantaa, niin että niillä on hyvä kävellä pidempääki matkaa ja onhan ne nyt hienotki ! Voisin toki kulkea sisälläki noi kengät jalassa, sen verran rakastunut niihin olen..

Ei kommentteja: