10/28/2013

KYNTTILÖIDEN LOISTOA

Jollain tavalla oon oikein kunnon talvi-ihminen, kunnes taas seuraavalla hetkellä vihaan tätä kaikkea pimeyttä ja kylmyyttä. En siltikään tiedä mitään ihanempaa kuin rauhallinen koti-ilta, lämpösen peiton alla, katsellen jotain hyvää sarjaa (mun tapauksessa lukemalla pitkää matikkaa...) kynttilöiden valossa, ah! Ite oon yks pahimpia kynttilänkuluttajia, oli vuodenaika sitten mikä tahansa. Talvisin niitä kuluu kyllä entistä enemmän, just tän pimeyden ja kylmyyden takia. Ja itse kun olen tällänen sisustusintoilija, niin innostun aina sisutelemaan kynttilöillä, niiden väreillä ja muodoilla, ja siks nää yllä olevassa kuvassa olevat Partyliten somisteet on ku tehty mulle ! 
 Christmas is here ! Okei, on vasta lokakuu, mutta ei enää kauaa niin se joulu on oikeesti täällä ! Oon taas (niinkuin viime vuonnakin, ja sitä edellis vuonna, ja sitä edellis vuonna....) hieman aikasessa liikenteessä, mutta koska en oo ikinä ennen tehny piparkakkutaloa, niin piti tehdä jo ensimmäinen tälläsenä harjotteluna.. Mun mielestä aika onnistunu elämäni ensimmäiseksi piparitaloksi kyllä ! Ilariki lupas mulle, että kun Seinäjoella sataa ensilumi, niin saan laittaa sen ikkunalle jouluvalot. No, käykääpä kattomas Puomikatu neloses, sinne on tullu joulutähdet ikkunalle ! Itellänihän jouluvalot on ollu jo viime keväästä asti tos ikkunalla...
Mutta nyt, kiitos koeviikon, niin menen jatkamaan matikan lukemista !

Ei kommentteja: