10/02/2013

LAUKUN SISÄLTÖ

Aattelin kertoa hieman mun laukun vakituisesta sisällöstä, kun nyt vihdoin ja viimein oon sen löytänyt !
Mun laukun vakituinen sisältö koostuu kukkarosta, harjasta, huulirasvasta, kuulokkeista, kynsihuoltopaketista, avaimista ja kalenterista. Kyseisten tavaroiden lisäksi sieltä löytyy valitettavan usein myös koulukirjoja ja muuta turhaa, joka ei sinne saisi kuulua..
Vaikkakin mulla oli jo viimevuonna mun oma rakas Hello Kitty kalenteri, niin oon kalenteria kunnolla ruvennu käyttämään vasta nyt. Sinne on helppo merkata kaikenlaisia tapahtumia ja asioita mitä pitäis muistaa, myös huomiokynää käyttäen. Sieltä näkee nopeesti koulussa lukujärjestyksen, jos ei puhelimen 1500 kuvan kuvakansiosta jaksa ruveta ettimään. Ei pääse nimipäivätkään unohtumaan tän kätevän keksinnön takia !
Parhaat, parhaat, parhaat, parhaat... Voisin kehua näitä vaikka kuinka paljon ! Kyseessähän on siis kuulokkeet, jotka toimii bluetoothin avulla. Laitat puhelimesta bluetoothin päälle, painat kyseisen pikkulaitteen päälle ja tadaa! Erittäin kätevä salilla ollessa, jos ei puhelinta saa mihinkään niin, että pystyis kuulokkeet kytkeä suoraan siihen. Propsit Jabralle siis !
Ite ostin nää megasuperhyperihanat kuulokkeet Keskiseltä alennuksesta 19,90€, kun todellinen hinta oli 49,90€. Ja kyllä, olisin ollut myös valmis maksamaan näistä tuon viiskymppiä, koska parempia kuulokkeita saa ettiä !
Tää on varmaan mun laukun toiseks tärkein tavara heti kukkaron jälkeen. Tää pieni soma paketti, joka sisältää pinsetit, kynsisakset ja kynsiviilan, on mulle lähes kaikki kaikes. Mulla on erittäin hauraat ja heikot kynnet, joten ne lohkeilee enemmän ku usein, joten kynsiviilaa tarvin lähes päivittäin. 
En tiedä onko toi kynsihuoltopakkaus tärkeempi ku avaimet, mutta ilman avaimia olisin hukassa. Kyseisessä nipussa on avain mun kevariin, koulun loksuun, uuteen ja vanhaan kotiin, sekä kuntosalille. Ainoa mikä tosta enää puuttuis, niin on Ilun kodin avain, koska tarvin sitä luultavasti useemmin ku omia kotiavaimia. 
Ilman huulirasvaa en lähde enää ikinä mihinkään. Mun huulet ei vaan voisi elää ilman huulirasvaa. Ja mikäs sen ihanampaa ku huulirasva on pinkkiä ja tuubin kyljessä on Hello Kitty? Ei mikään ! 
Tavallisen harjan sijasta oon rakastunut tähän "ihme"harjaan, jonka oikeeta nimeä en muista, enkä edes tiedä. Se saa takut selviämään ilman että hiuksia katkee kymmeniä ja se tekee hiuksista ihanan pehmeet ja sileet. Kyseisellä harjalla saa myös pidennykset harjattua niin, ettei klipsit lähde päästä irti. Ehdoton suosikki !

Ei kommentteja: