11/27/2013

ILOINEN KUUMEINEN

Mä oon niiiiiin ilonen, enkä lainkaan siitä että makaan sängyn pohjalla kuumeessa, vaan siitä että tonne ulos on tullu tollaset sentin lumikinokset ! Innostuin sisustelemaan oikeen kunnolla tätä mun huonetta joulusemmaksi, eikä maanantaiselta Ikean reissultakaan tultu tyhjin käsin pois. Ikeasta mukaan lähti mm. valokuvakehyksiä, koristetyyny x2, kynttilöitä, sekä uus ihana peitto ! Mun vanha peitto oli nähny jo parhaat päivänsä, niin aattelin päivittää uuteen, ja samalla vähä muhkeempaanki. Nyt onkin hyvä sitten sairastella täälä lämpösen ja muhkean peiton alle glögimuki kädessä.
Perjantaina kävin parturissa ja mun tarkotus oli todellakin vaan leikata hiuksia, kunnes sitten päätinkin että laitetaan vähä väriäkin. Siitä kuvaa ehkä myöhemmin, sitten ku oon saanu tän flunssan karkotettua pois ja voin palata elävien kirjoihin.
 Eikä me pelkästään Ikeassa maanantaina käyty. Kävästiin kattomassa Zazabellasta Tampereelta mulle uutta vanhojen mekkoa, koska vanha ei enää oikein kiinnostanutkaa. No sieltähän se sitten löytyi - maailman täydellisin vanhojentanssimekko ! Ja tietysti kaupan kallein myös.. Nyt mullakin on sitten kaikki valmiina helmikuuta varten, eikä enää millään malttaisi odottaa !

Ei kommentteja: