11/29/2013

MAKE-UP

 Mun meikkien uskollisena kuljettajana on toiminu jo yli vuoden, mun rakas hello kitty pussi, jonka äiti toi mulle Tallinnan Hello Kitty kaupasta ! Parempaa meikkipussukkaa saa ettiä, eikä vaan siks, että tossa on hello kityn kuvia, vaan siks että ei haittaa vaikka se kastuis tai likaantuis, koska sen saa laittaa vaan hanan alle ja kuivata paperilla kuivaksi.
 Mun vakiomeikkeihin on kuulunu jo kauan aikaa ylläolevat tuotteet, enkä tuu varmaan koskaan vaihtamaan niitä, ellei tulevaisuudessa tuu jotain erittäin ihmeellistä ja sopuhintasta tuotetta tilalle.
1. Tää Garnierin bb-voide on kuulunu mun meikkipussiin siitä asti ku ne kauppoihin kantautui muutama vuosi sitte. Kiiremeikkinä käytän pelkästään tätä bb-voidetta, koska se peittää hyvin suurimpia epäkohtia. Se toimii myös hyvin kosteusvoiteen sijaisena, eikä naama kuivu päivän aikana ollenkaan. 2.  Maybellinen Fit Me meikkivoide on yks parhaista ikinä! Meikkivoiteet on aina ennen ollu mulla hyvin nopeesti vaihtuvia ja oon kokeillu millon mitäki tahnoja. Tää kuitenkin ensikokeilun jälkeen on osoittautunu niin hyväksi, että siitä on tullu mulle ihan pakkomielle. Tällä hetkellä mulla on värinä 105 Natural Ivory, mutta ainoastaan siitä syystä, että se oli viimeinen mikä oli tarjouksessa erittäin halpaan hintaan. Ja tietysti näin talven tullen mun naama kalpenee niin paljon, että pakko käyttää muutaman sävyn vaaleempia voiteita. 3. Edelliseen viitaten, ihan paras ! Ja samoista syistä. 4. Tän lumenen valokynän ostin puolivahingossa kun sai kaks yhen hinnalla, ja laitoin sen ostoskärryihin. Jossain vaiheessa kauppareissua päätin etten haluakkaan sitä, mutta en kuitenkaan muistanu sitä ottaa pois, joten olin sitten loppujen lopuksi kahden lumenen valokynän omistaja. Eikä kyllä kaduta yhtään ! Erittäin riittoisa, helposti levittyvä ja oikeasti tuo kasvoihin sitä hohtoa. 
 1. Hieman epäröiden poikaystävä osti tän mulle ginasta rikottuaan mun kaks edellistä puuteria, mutta tääkin on osoittautunu ihan kelpo puuteriksi hintaansa nähden ainaki ! Putelilla ei siis ollu hintaa ku viis euroa ja risat. On sitä ainaki sen rahan edestä käytetty. 2. Kyseinen aurinkopuuteri on ehdottomasti paras, mitä oon itse kokeillu ! Se ei oo liian hileilevää, mutta ei kuitenkaan mikään liian matta. Siinä on just sopivasti väriä ja se on erittäin riittoisa. Terveisin, olen ostanut kyseisen aurinkopuuterin yli vuosi sitten ja käytän sitä päivittäin. 
 1. Tän Maybellinen luomivärin ostin vuosi sitte Halpa-Hallista alennuskorista kahdella eurolla. Sen jälkeen oon yrittäny ettiä kyseisiä luomivärejä lisää, mutta en oo mistään löytäny. Tossa luomivärissä vaan on sitä jotain, vaikkakin siinä vaan kaks väriä on. Se pysyy läpi päivän luomissa erittäin hyvin, ja kahdesta väristä huolimatta niistä saa sekoteltua kivoja yhdistelmiä. En tiedä kuinka mun käy sitten kun tuo väri sanoo sopimuksensa irti.. 2. Tää Goshin luomiväri tuli mun käyttöön vasta muutama viikko sitten, ku Milla rikkoi mun edellisen luomivärin ja osti sitten korvatakseen sen, niin tälläsen lähes samoja värejä sisältävän luomivärin. Näin muutaman viikon käytön jälkeen voin jo suositella tätä ihan kenelle tahansa. Tossa on riittävästi sävyjä, joten saa helposti tehtyä vaikka mitä ! Parissa sävyssä oli ihanasti hileitä, joten tolla saa loihdittua myös jonkilaisen juhla-lookin. 
1. Tämä Maybellinen Eyeliner oli myös vahinko-ostos, kun löysin prismasta "lahjapaketin" johon sisältyi kuvassa oleva ripsari ja sit tämä eyeliner. En oo oikeen koskaan käyttänyt eyelinereitä, mutta nyt päätin sitten kokeilla että mitäs sitä tulikaan ostettua. Ensimmäistä kertaa elämässäni oon tulisesti rakastunu eyelinerin käyttöön ja mun tekis mieli joka päivä laittaa rajauksia, mutta yritän hillitä itteeni.. 2. Kulmakynä, jonka merkkiä en edes tiedä, ja jonka lopututtua tuun olemaan erittäin pahassa pulassa.. Tää kulmakynä on palvellu mua jo yläasteelta lähtien ja se nyt rupee pelottavasti jo lyhenemään. Kulmakynä on yleensäkkin mun päivän pelastaja ja pikameikkiin bb-voiteen lisäksi käytän kulmakynää. Se jotenkin vaan antaa kasvoille vähän sitä jotain, eikä näytä aivan ojasta nousseelta aaveelta. 3. Rakkaus ! En vaihtaisi tätä ripsiväriä ikinä, milloinkaan, mihinkään ! Tää ripsiväri on ollu mun vakkarituotteena seiskaluokalta asti ja tulee olemaan varmaan hautaan saakka. Täs ripsivärissä on just sopivan tuuhea harja ja sillä saa ihanasti erotellut ripset, ilman ainuttakaan paakkua. 
 Vaikkakin kyseiset meikkisudit on ginasta ostetut, on ne silti erittäin hyvät hintaansa nähden. Ottaen huomioon että oon maksanu yhdestä sudista kolme euroa, kun normaalisti yks suti maksais kolmekymmentä euroa.. Ja minä kun oon meikkien kanssa tällänen pihistelijä, niin kelpaa mulle !
 Mun meikkipussin sisältöön kuuluu paljo muutaki turhaa - ja ei niin turhaa. Luomivärejä löytyy enemmän ku ehkä tarvis ja ripsivärejä myös, muttakun eihän sitä koskaan tiedä? Tuota mä hoen aina itelleni kun yritän karsia turhia meikkejä pois. Sieltä löytyy myös nestemäistä eyelineriä, joka on pysyny täysin koskemattomana oston jälkeen. Pitäis vissiin taas käydä läpi tuo sisältö paremmin ja yrittää tosissaan karsia pois niitä turhia meikkejä, koska mun meikkipussikin huutaa hoosiannaa joka ikinen kerta ku suljen sitä..

Ei kommentteja: