12/16/2013

VIIME VIIKKO

Sain viimeviikolla idean tehdä joulukortteja ite ja seuraavana päivänä jo kannettiinki poikaystävän kans pussillista korttivärkkejä tiimarista ulos. Ensimmäiset kaks tuntia oli kivaa, kun keksittiin ja pähkäiltiin minkälainen kortti saatais aikaan meidän tavaroilla ja ihan kivaan lopputulokseen päädyttiin. Siitä sitten alkoiki se alamäki... Yks kortti valmiina, yhdeksän odotti vuoroaan. Kolme päivää me loppujen lopuksi noita kortteja väsättiin, vaikka luultiin et oltais päästy tosta hommasta ihan muutamalla tunnilla. Ilarin huoneesta olikin muodostunu kunnon joulupukin paja, ennenku huomattiinkaa, mutta onneks meillä oli pikkuapulainen mukana. Kyllä nyt on hyvä mieli kun kaikki kortit on kirjekuorissa ja toimitettu perille !
 Perjantai aamuna, ensimmäinen vapaapäivä takana ja 5 edessä, sain kunnon herkkuaamupalan ! En tiedä mitä hyvää olin tehny, vai johtuiko tää hemmotteluaamiainen siitä että olin siitä niin kauan vinkunut? Tiedä sitte.
Niinku sanoin, mulla on ollu pidennetty viikonloppu, joka jatkuu vielä huomisen yli. Sitte ois kaks koetta, jonka jälkeen torstaina alkaaki kauan odotettu joululoma! Aiettä. Kerrankin - oikeesti, kerrankin - mä oon saanu kaikki joululahjat hankittua jo hieman etukäteen, eikä kaikki oo jääny ihan viimetippaan, niinku yleensä meinaa käydä. Muistan tapauksia, kun oon vielä jouluaattonaki käyny ostamas joululahjoja...
En tiedä enkö oo riittävästi kierrelly kaupoissa vai onko mun kuulossa vaan jotain vikaa, mutta en oo missään kaupassa vielä kuullu joululauluja. Kaikenmaailman suklaita on tullu kauppojen käytävät täyteen, joulukrääsää löytyy joka hyllystä, mutta missä joulumusa? Kunnon joulufiiliksen tappaja. Mutta nyt meen nauttimaan viimeisestä löhöily illasta ja kattomaan gossip girliä, josko saisin sen mun neljän kauden urakan vihdoin ja viimein loppuun!

Ei kommentteja: