1/07/2014

CHRISTMAS 2013

Yleensä varotellaan siitä, että seuraavaksi tulee pitkä postaus, joka sisältää paljon kuvia. Mä aattelin nyt kuitenkin poiketa ja varoittaa tulevasta lyhyestä postauksesta ! Kyllä mä väsäsin yks päivä noin neljä tuntia postausta mun viimevuodesta, mutta melkein loppusuoralla ollessani en yhtään tykännyt koko postauksesta, joten poistin kaiken. Nyt siis vilkaistaankin vain mun jouluun !
Mun joulu sisälsi… ! … tuttuun tapaan pitkän ja uuvuttavan automatkan Leville, lumen keskelle tietenkin. ! … lumilautailua, vaikkakin aika vähän huonojen kelien takia, mutta kuitenkin. Poikaystäväkin kokeili ensimmäistä kertaa lautaa jalkojensa alle, enkä voinu uskoa silmiäni ku se ensimmäisen laskun jälkeen tuli alas niinku minä - kuuden vuoden lautailun jälkeen. ! … hiihtämistä. Oikeasti, minä hiihtämässä? En olisi pari vuotta sitten uskonut että suksien päälle vielä hyppäisin, mutta näin 50 kilometriä hiihdettyä latua takana on helppo hymyillä. ! … sykemittarin hankintaa. Käyttöönhän se heti tuli ja osoittautuikin muuten kelpo laitteeksi. Hienon näkönen ranteessa, sekä helppo käyttää - suosittelen. ! … hirveen paljon ruokaa. Jouluruokaa, jouluruokaa, jouluruokaa, ja vielä vähä lisää jouluruokaa. Unohtamatta tietenkään lättyjä, keksejä, pipareita, joulutorttuja ja muita herkkuja. Joulu on laihduttajan pahin painajainen.. ! … paljon lunta. Oli ihana aamulla herätä ja katsoa ikkunasta ulos, kun tajus että joulupukkikin pääsee tulemaan paikalle. haha. Hieman kyllä masensi lähteä kotiin kun tiesi ettei täälä oo minkäänlaista lumipeitettä. ! … kauneimpia joululauluja kirkossa. Oli pitkästä aikaa ihana käydä laulelemas joululauluja jotka on jo lapsena tullu tutuiksi. Harmi vaan, että mun suosikki laulut jäi laulamatta. ! … kodassa hillumista. Tarviiko tätä sen enempää kommentoida? Syömistä, juomista ja hyvä seura - hipoo täydellisyyttä. ! … joululahjoja tietenkin. Uus sähköhammasharja oli enemmän ku tervetullu, lahjakortit kelpaa aina, muutamia lautapelejä, suklaata tietenkin, hello kitty lompakko, guessin käsilaukku, sekä rahaa. Empä mä olisi enempää voinu toivoakkaa. ! … jännitystä poikaystävän yllärijoululahjasta. Korjautin mun vanhan iPhone4S:sän lasin ja home-näppäimen ja paketoin lahjapaperiin. Oli ihana nähdä toisen yllättynyt ja onnellinen ilme, kun paketissa ei ollutkaan mun lupailema kello ja vanha puhelin saataisiin vihdoin pois kuvioista. ! … kummilapsen kanssa olemista. Pitkästä aikaa sai kunnolla olla kummitytönkin kanssa ja oli ihana huomata miten se onkaan taas kasvanu niin pienessä ajassa.

Hyvää uutta vuotta 2014 kaikille ! :)

Ei kommentteja: