1/16/2014

PIKATERKUT

 Kyllä, mun pitäis olla tekemäs jotain ihan muuta ku kirjotella tänne, mutta jostain syystä tää kone on paljon kiinnostavampi kuin ruotsin etätehtävät.. Poikaystävä jätti mut yksin ja lähti ite reenailemaan cross fittiin, joten täälä mä nyt sitten hölläilen sängyssä peiton alla ja olen vahingoniloinen niille jotka joutuu olla tuola ulkona pakkases!
En tiiä paljonko lisätunteja mä tarvisin päiviin ja montako lisäpäivää mä tarvisin viikkoon, että kerkeisin tehdä puoliakaan koulujutuista. Ruotsin etätehtävät, samaten uskonnon, terveystiedon kirjotuksiin lukeminen, vanhojen tanssien opetteleminen, matikan uusintoihin kertaaminen ja pitäis vielä panostaa siihen matikkaan muutenkin. Jos stressiin voi kuolla, niin mulla ei oo siihen varmaan enää pitkä matka.. Lisäksi vielä noi vanhojentanssit, kampaukset, mekko, kynnet, meikki ja kaikki maksut, oivoi. En tiedä miten mun käy sitten ku koeviikko alkaa muutaman viikon päästä. Korkeintaan kuolen?
Mua hirveesti jo kuumottelee ajatus itsestäni jossain rannalla auringonpaisteessa 30 asteen helteessä. Ja varsinkin ajatus musta ja Millasta sielä rannalla… drinkit kädes… aiettä! Sitä kuumotusta lisää vielä mainokset valkosista hiekkarannoista ja kirkkaan sinisestä merestä tvssä. Olispa jo huhtikuu !

Ei kommentteja: