1/27/2014

WEEK 3&4

Mikä vallaton tekohymy mun kasvoja on koristanut nyt jo pian kaks viikkoa. Onhan se kiva että talvi tuli vihdoinkin, mutta kyllä mä enemmän tykkäsin niistä plus-keleistä, kun ei tarvinnu aamuisin pukea pilkkihaalareita niskaan. // Mikään ei voita sitä tunnetta, kun koulun jälkeen rättiväsyneenä sua pyydetään lapsenvahdiksi ja saat katsoa miten täynnä elämää ja iloa tollanen pieni ihminen voikaan olla. Siitä tulee vaan joka kerta yhtä ihana fiilis ! // Silloista päivän asua. Löysin h&m:n alerekistä ton ihanan neuleen jossa on karvakaulukset. Eihän siinä muu sitten auttanut, kuin kiikuttaa se kassan kautta kotiin. // Ja taas näitä tympeitä pakkasaamuja. 
Ylitin itseni ja lähdin 3 tunnin hypärin kunniaksi rehkimään salille sen sijaan, että oisin lusmuillu lukiolla ja pelannu puhelimella. Yhtä hyvä fiilis siitäki tulee joka kerta ! // Salilta lähtiessä paistoi pitkään aikaan kerranki aurinko ! Hämmennyin siitä valoilmiöstä niin pahasti, että meinasin ajatuksissani kävellä auton alle samalla kun räpsin kuvia. // Musta tuli viime viikon tiistaina kahden pikkuneidinkin täti! En siis ole enää mikään kaksinkertainen vaan nelinkertainen hypertäti. Voi helluisuus noiden söpöläisten kanssa :* // Rasmuksen kanssa jälleen ! Se vaan osaa olla niin vallaton, ettei mitään rajaa. 
 Tää pikkumies auttoi mua hieman matikan uusintojen kans. Sen sijaan että se olis auttanut mua ja istunu kiltisti sylissä, niin se väritti tussilla mun kirjan sivut mustiksi.. // En oo tainnu hirveesti mainostaa mun unelmien laukkua vielä täällä blogin puolella? Mä ennen joulua selailin netissä kauan kiikareissani olleita guessin laukkuja, kunnes löysin tämän kaunokaisen. Tietenkään se ei mennyt niinkuin muumeissa, vaan kyseiset laukut oli valitettavasti loppu. Aikani nettiä selaillessa löysin sivuston, jossa kyseinen laukku oli alennuksessa. No, kyseinen nettikauppa ei sitten toimittnut tilauksia Suomeen, vaan ainoastaan Ruotsiin. Luovutin tän laukun suhteen ja itkin melkein verta. Levillä kierreltiin sitten kauppoja ja yritin ettiä jotain vastaavaa laukkua, kunnes yhtäkkiä tää laukku olikin suoraa mun silmien edessä. Mun sydän jätti varmaan neljä lyöntiä välistä ja myyjätki juoksi mun työ. Siinä en paljo ruvennu miettimään että ostaako vaiko ei, vaan kiikutin tän laukun suoraan kassalle ja luovuin mun kaikista rahoista.. // Käytiin lauantaina poikaystävän kans ensimmäistä kertaa treffeillä. Olin antanu kaiken päätäntävallan Ilarille, ja se sitten vei mut leffaan katsomaan romanttista komediaa, jonka jälkeen vielä fransmanniin syömään.

Ei kommentteja: