7/15/2014

KOLME VIIME VIIKKOA

 1. On niin ihana kun on vihdoin voinu aamuisin kaivaa laatikosta shortsit jalkaan, ilman että tarvii pelätä paleltumista. Nää river islandista ostetut shortsit onkin ollu mulla päällä vähän väliä, unohtamatta tietenkään valkosia converseja. 2.  Nam. Nam. Ja vielä kerran nam. 3. Oon viimesten kolmen viikon aikana polkenu niin paljon pyörällä, että oon lähes alkanu tykätä siitä. Kyllä, minä joka vannoin pari vuotta sitte etten ikinä polje vapaaehtoisesti mihinkää ! Suurin vaikuttava tekijä tähän pyöräilyintoon on varmaan poikaystävän pyörä, jota on niin vaivaton polkee. 4. Tää on varmaan ainoo järkevä naamakuva musta viimeseltä kolmelta viikolta. Aamuisin on vaan tuntunut paljon mukavammalta heittää pelkkä naamarasva naamalle, eikä mitään meikkitököttejä. + mun uudet ihanat kuoret Vistaprintiltä! 5. Voisinko aina nukahtaa tälläseen auringonpaisteeseen? 6. Käytiin poikaystävän kans pelaamassa minigolffia. Ja niinhän siinä taas kävi, että minä hävisin yhdellä pisteellä... Onneksi sain edes siitä hyvästä lohdutus jäätelön. 
1. Elämäni ensimmäisissä raveissa ! 2. Kun muut vietti aikaa ruisrockissa, niin minä ja poikaystävä lähdettiin kaupan kautta pienelle picnikille aivan ihaniin maisemiin. Ehkä elämäni hienoin kesäilta! 3. Kummityttö innostui tervajoen leikkikentän liukumäestä niin paljon, että melkein kului puhki koko liukumäki. Ja itkuhan siinä tuli kun pois piti lähteä.. 4. Sitä kyseistä iltapicnikkiä 5 & 6. Kyllä tälläsistä säistä kelpaa lähteä vähä etelämpään nauttimaan auringosta ja lämmöstä! Aika on menny taas ihan hirveen nopeesti. Hetki sitte siihen oli vielä 68 päivää kun varattiin poikaystävän kanssa matka neljän ja puolen tähden hotelliin Alanyaan. Nyt enää kymmenen päivää jäljellä, jaiks! 

Ei kommentteja: