9/22/2014

"LOVE YOURSELF FIRST"

Tää on mun viimenen päivä alaikäisenä ja vaikkakaan kyse ei oo sen suuremmasta asiasta, kuin yhdestä syntymäpäivästä, niin mulla on silti erittäin sekava fiilis. Oon päättänyt alottaa mun elämässä täysin uuden vaiheen, nauttia joka päivä siitä että oon terve ja mulla on ihania ihmisiä ympärilläni. En tiedä miten se tulee onnistumaan, mutta toivon ainaki parasta! 
Mun elämässä on ollu niin paljon ylä- ku alamäkiäki ja tästedes pyrin menemään ainoastaan alamäkeen! - Ja lujaa. En aio enää välittää siitä mitä muut ajattelee, koska mullahan on omatkin ajatukset. Enkä tarvitse ketään sotkemaan niitä. Aion olla joka päivä edes hetken onnellinen, sillä niitä onnettomia päiviä on ollu ihan riittävästi tässä 18 vuoden aikana. Mä aion alkaa elää omaa elämääni ja tehdä sellasia päätöksiä joita tulevaisuudessa joko kadun tai arvostan.
Mä tein itselleni tänään lupauksen siitä, että huomisesta päivästä lähtien mä alan tehdä oikeasti sitä mitä mä haluan. Menen töihin, hankin rahaa ja lähden ulkomaille - luultavasti yksin, tai miksen jonkun kanssaki? Mun tulevaisuuden haaveena olisi lähteä lukion jälkeen ulkomaille ainaki vuodeksi, joko opiskelemaan tai töihin. Maailman näkeminen, kulttuureista oppiminen, uudet näkökulmat asioihin ja mahtavien muistojen kerääminen kiehtoo mua. 
Elämässä on niin paljon hyvää, mutta niin harva osaa arvostaa sitä. Mä oon niin monta vuotta haaveillut asuvani ulkomailla, näkeväni maailmaa, muuttavani pois täältä käpykylästä ja löytäväni ihania ihmisiä mun elämään. Osa näistä on vuosien aikana tapahtunut, mutta vielä olis paljon jäljellä.
Koskaan ei voi tiedää montako elinpäivää sulla on vielä. Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu seuraavan viiden minuutin aikana. Ainoa, mitä voi tietää on se, miten oot eläny ne sun viimeset hetket.

Ei kommentteja: