10/19/2014

IHANA SYKSY

 En tiedä kuinka kuvailisin tota näkymää mikä näkyy ikkunan toisella puolella. Se on vaan jotain niin nättiä. Oon hamstrannu muutaman uuden neuleen ja hupparin vaatehuoneeni täytteeksi, koska pakkohan mulla on olla jotain muhkeita lämpösiä paitoja mitä aamulla pukea päälle, eikö? Oon aina ollu sellanen syksyihminen joka tykkää pimeestä, koska voi alkaa taas poltella kaikkia ihania tuoksukynttilöitä. Pihalle voi alkaa pukea jo kaikkia ihania kaulahuiveja, takkeja ja lämpösiä kenkiä! Ai että. Enkä tiedä mitään ihanampaa, kuin tuhottomia määriä noita ihania keltasia ja oransseja lehtiä !

Jouluun on 66 päivää, mutta siitäkin huolimatta oon alottanu jo joululahjoista stressaamisen. Hyi kamalaa, eikai ny vielä? Nyt kun joululahjoista stressaaminenkin on alkanu, niin voisin kai mä jo alkaa fiilistellä joulua vähä enemmänki. Ensimmäiset joulutortut on leivottu, glögit juotu ja joululaulut kuunneltu, et enköhän mä täs joku päivä laita jouluvalotki jo ikkunoihin tuomaan valoa tähän karseeseen koko ajan valloillaan olevaan pimeyteen?

Ei kommentteja: