4/17/2015

TRAVEL FEVER


Mä en pistäisi ollenkaan pahitteeksi, jos nyt saisin lentoliput johonkin lämpöseen. Tää kotona oleilu päivästä toiseen yksikseen on alkanut jo hieman kyllästyttää näin monen viikon jälkeen, joten maisemanvaihdos ois enemmän ku tervetullu. Oon tässä havitellut Naapuri-pelistä kymppitonnia jo monen kuukauden ajan, mutta viiden euron rippeillä ei vielä ihan ulkomaanmatkaa osteta. No mutta, onneks mulla on ihania matkakuvia joiden perään kuolailla ja muistoja joita muistella. 
Ollaan poikaystävän kans suunniteltu, josko oltais lähdetty vuoden loppupuolella muutamaksi viikoksi Thaimaahan ennen poikaystävän armeijaan lähtöä, mutta saa nähdä jääkö sekin pelkäksi haaveeksi. Mulle kyllä kelpais sellanen kolmen viikon reissu Thaimaahan aina paikkaa välillä vaihdellen. Näkis vähä muutakin, kun sitä turistirantaelämää mitä sielä yleensä näkee. 
Unelmia unelmien perään.. Eihän sitä vielä tiedä mistä mä itteni edes löydän vuoden loppupuolella! Jännityksellä sitä odottelenkin. 

Nyt kuitenkin velvollisuudet kutsuu ja pitäis olla jo kovaa vauhtia menossa viikonlopun viettoon, siispä toivotan kaikille hyvät viikonloput ! 

Ei kommentteja: