5/13/2015

KAHDEKSAN KUVAA


Mun suurimmaksi herkuksi on täs jokunen aika sitten muodostunu wokkivihannekset. Tietenkin mulla on niihinkin sellanen oma pikku resepti, joka tekee niistä vielä parempia! Laitan nimittäin sekaan aina vähän koskenlaskijajuustoa. Aiettä, onneks mullon pakastimes wokkeja oottelees. // Kävin edellis viikolla laitattaas taas uudet kynnet vapun kunniaks! Okei, ehkä myös hieman poikaystävän valmistujaisten, joita juhlitaan tän viikon lauantaina. Erehdyin pääsiäisenä kokeilemaan geelilakkausta Levillä ja kyllähän mä osasin aavistaa et hurahtaisin näihin ihan kokonaan! // Vappuselfie // Käytiin poikaystävän kans vappuaamuna Almassa vappubrunssilla ja voin kertoa et lähes kirjaimellisesti lieruttiin sieltä vapputorille. Makean hinnan takia oli pakko ahtaa ittensä niin täyteen kun vaan pystyi ja hyvinhän me siinä onnistuttiin! 
Liukukaappien peiliselfie osa 98637821 // Oltiin viimeviikko Turussa seuraamassa poikaystävän Taitaja2015 kisoja. Tai no, seuraamassa ja seuraamassa.. Mulle ja äitille tutummaksi tais tulla Hansa kauppakeskus ja Turun keskusta. Joka tapauksessa kyseisestä kauppakeskuksesta löydettiin ihan taivaallinen ruokapaikka! Oon aika ahkerasti kuluttanut noita kauppoihin tulleita salaattibaarin antimia ja tää kyseinen ruokapaikka nimeltä Foodis oli vähä samankaltainen. Tää oli ihan oma puljunsa ja omasta mielestä valikoima oli paljon parempi mitä missään salaattibaareissa! Salaattien, vihannesten, pähkinöiden, kanan, kalan ja kananmunien lisäksi saatavilla oli myös laaja valikoima hedelmiä ja marjoja! mm. tuoreita mansikoita, mustikoita, ananasta, vesimelonia, omenaa ja viinirypäleitä. Joko kehuin riittävästi? Kaiken ton lisäksi nää omistajat olivat yksityisyrittäjiä ja aivan mahtavia asiakaspalvelijoita! // Näillä eväillä kannustettiin lauantaina Suomi voittoon! // Maanantaina uhmasin mun flunssaa ja kävin vetäsemässä kunnon pyörälenkin uusien free runien kans!

Ei kommentteja: