10/25/2015

MEIKKEJÄ

Pari päivää sitten vapaapäivää viettäessäni koin mun suureksi velvollisuudeksi käydä taas kerran läpi meikkipussia. Karsin sieltä tavaraa niin roskiin, kuin talvisäilöönkin odotellessani päivettynyttä ihoa johon saa läträtä taas hieman tummempia sävyjä meikkivoiteista. Onneks siihenkään ei oo enää kauaa, kun ulkomaanmatka häämöttää jo 24 päivän päässä! 
Mulla ei ole mitään suurempaa inspiraatiota ruveta kuvaamaan mitään varsinaista meikkipostausta, mutta aattelin nyt kuitenkin hieman kertoa, että millä mä naamani laitan kuosiin. 
Pohjalle laitan ensimmäisenä Lumenen BB-voidetta, joka on vielä parempaa kuin aiemmin käytössä ollut Garnierin BB-voide. Toi on tosi kevyttä, just hyvin peittävää ja niin miellyttävän tuntuinen kasvoilla. BB-voide pelastaa tälläsen laiskan meikkaajan päivän aika usein, kun ei jaksa ruveta tälläämään mitään juhlameikkiä töitä varten.  //  Sit päästäänkin mun suurimpaan ylpeyden aiheeseen! The ONE Illuskin foundation-meikkivoide on ollut mun elämäni paras hankinta meikkipussia täydentämään. Kyseisestä meikkivoiteesta on olemassa kuutta eri sävyä ja itseltäni löytyy Porcelain. Kuten nimessäkin jo mainitaan, niin meikkivoide tuo kasvoille tietynlaisen "illusion". Se korostaa tiettyjä kohtia ja luo kasvoille ihan mieletöntä hohtoa! Eikä oo muuten hinnallakaan tätä tuotetta pilattu, sillä normaalistikin tää maksaa vaan 18€, mutta tälläkin hetkellä se on tarjouksessa Oriflamella 8,90€ !  //  Samalta merkiltä omistan myös yhtä paljon kehuja saavan peitevoideen ja korostukseen käytän edelleen tuota samaa Lumenen valokynää. 
Oriflame on tullut tässä vuosien varrella aika tutuksi ja siks oonkin nyt tilannu uusimmat meikit sieltä. The ONEn meikkivoiteen lisäksi tilasin sieltä myös nää ihanat Giordanin aurinkopuuteri- ja poskipunahelmet. Tykkään siitä, miten noista helmistä on niin montaa eri sävyä, että lopputuloskin on aina tosi luonnollinen. Ikinä en kyllä näitäkään tule toisiin vaihtamaan!  //  Puuterina toimii jo monetta vuotta uskollisena toiminut Rimmelin Stay Matte sävyssä Sandstorm. Tän lisäksi oon käyttänyt jonkin verran mineraalimeikkiä, jonka oon tilannut kauan sitten Biodellyltä "testeri"koossa.
Ripsivärit on ja pysyy samana. Niitä en vaihda. Ikinä.  //  Kulmakynät nakkasin roskiin jo alku vuodesta ja hommasin tämän Goshin brown kitin, eikä paluuta enää ole. Oon jo kauan metsästänyt yhtä tiettyä kulmapalettia, mutta etsinnöistäni huolimatta en oo sitä mistään löytänyt. Siihen asti tämä Goshin oma saa toimia korvaavana. 
Oon aina ollut aikamoinen pihistelijä kun kyse on ollut meikeistä, siveltimistä tai muustakaan kauneudenhoidosta. Lukuunottamatta tietenkään hiusjuttuja, sillä niitähän löytyy. Ehkä vähän liikaakin. Mutta siis, kauan kituuttelin lähes marketti-siveltimillä ja aattelin niiden olevan tosi hyviä hintaansa nähden. Nyt kuitenkin alkuvuodesta kun laitoin Biodellylle tilausta, niin päätin ettei enää mitään halpisjuttuja. Pistin sit tilaukseen nää ihanat Ecotoolsin siveltimet, eikä päivääkään oo kyllä tarvinnut katua. En ikinä vaihtaisi näitäkään pois. En tajua, kuinka oon voinut meikata 6 vuoden ajan jollain marketeista ostetuilla siveltimillä. Ihan sama kuin yrittäis levittää meikkivoiteen hevosen jouhilla. Hyh. 


Viimeöisen yövuoron jälkeen ajatus meinaa hieman takkuilla ja siks aattelinkin nyt laittaa koneen sivuun ja keskittyä tuohon yhteen nuhanenään joka tuhisee tuossa mun vieressä siihen malliin, että joko mä laitan tän koneen pois tai mä itken ja laitan. Hah. 

Rentouttavaa sunnuntaita kaikille! 

Ei kommentteja: