10/20/2015

TAKAISIN HEITTO

Aamulenkkireippailut auringonpaisteessa saa päivän paremmin ku hyvin käyntiin. Nyt noi auringonpaisteet on vaan aika reilusti vähentyny ja joka aamuinen harmaus ja sankka sumu on saapunu tilalle. // Vanhan Tallinnan upeat rakennukset, joita tuli kuolattua meidän Tallinnan viikonloppureissulla  varmaan enemmän kun laki sallis. Ainakin puhelimen yhtäkkiä täyttyneestä muistista pääteltynä. Meidän reissu sisälsi siis yhden yön laivassa ja toisen yön hotellissa. Ja niihin mahtui muutama mansikkamargarita, shoppailua, hyvää ruokaa, merisairautta ja hulppeita kukkakimppuja, joista yhden sain kotiuttaa. En vaan kestä sitä Tallinnan kukkakadun ihanuutta!
Oon tainnut aiemminkin jo mainita näistä ihanan värikkäistä lenkkipoluista, jotka on jo peittynyt lähes kokonaan oranssien lehtien alle. Syksy on ehdottomasti mun lemppari vuodenaika! // Käytiin nappaamassa mustikkashotit mun synttäreiden kunniaksi. // Hissiselfie #liian mones. Tää on ollut niitä harvoja kertoja kun oon jaksanut panostaa ulkonäköön. Töihin kun menee niin ei juurikaan tarvi huulipunaa laitella tai muutenkaan olla mitenkään erityisen edustava. // Niin upea auringonlasku syyslomalla Vuokatissa. Vain hyvä kamera puuttui..
Extempore reissu keilaamaan ja siitä illanviettoon! Seuraavana päivänä ei kyllä enää naurattanu, kun kärsittiin saman aikaisesti eilis illan kosteesta menosta ja migreenistä. // Syysverhot, syystyynyt, syysviltti ja ihanat syksyn väriset happylightsit. Näistä neljästä on mun syksy tehty! // Musta alkaa tuntua että alotan joka vuosi nää mun jouluhömpötykset entistä aiemmin. Tänä vuonna ne alotettiin lokakuun puolessa välissä. Oivoi. Joulukoristeita en saa vielä kuulemma laittaa, mutta onneks kukaan ei oo kieltäny tekemästä joulutorttuja. // Fiilistelyä siitä, miten sovin hyvin yhteen meidän uuden eteisen maton kans.

Ei kommentteja: